Okay DRAMA PÅ NB!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Tynen

Tjek lige svaret til WilliamsMoar!!
PHEEW!!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Tynen

For jer der er banned ser scenariet således ud:

SPRG:
hej mødre.:-) ewr der plads til mig

var her lidt under min gravidligtet.
men så har jeg ik rigtig haft tid.. har været lidt på mm.dk men, det er ik mig, der mobbes der. så søger et sted hvor man kan komme af med det man har behøv for imellem himmel og jord.
og få nogle gode veninder:-)
er det stedet???
kram jannie

SVAR
Nææ

Der er ikke plads til dig, synes du er en biiiiib! Dig og dine kompaner inde på mm har da fået det som I ville! Det siger I da selv. I har det såå hyggeligt. Kan være I keder jer nu, når over 35 tøser er rykket.

Så at du er blevet mobbet ud, er jo noget pjat. Det er dig og dine lister der styrer derinde nu, men fred være med det. Dem kan du beholde for dig selv. Og nu er der jo plads til dem!

Folk gider dig ikke, kan du ikke se det? Indepå juni, aug og sept, det er da helt tydeligt. Pigerne på de andre terminer holdt meget af dem der er smuttet og det er jeres skyld, så nu kan I sejle i jeres egen lille andedam!

Hahahah jeg griner hver gang jeg er inde på mm for at se til jer, shit mand få et liv!

Okay hvad sker der for folk i tiden?

Vi trænger vist til at komme på arbes! :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

fuck! Det kan sgutte være en mor der har skrevet det... Man kan ikke både være gravid, og så have SÅ STORE NOSSER!!!
Guld besvarelse!

Anmeld

7. marts 2008

Loggidut

jammen hvad fanden er det lige der forgår...jeg er helt fortabt, og orkede bare ikke at gennemlæse alle de dumme indlæg der var blevet skrevet derinde...hvem pokker er hende williams mor...? fatter ikke en døjt af det her....aj nu tror jeg sgu manden kommer op gennem gulvet til mig...de er ved at sætte loftplader på neden under!

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Så tjek det nye svar:

Tja

Man kan jo ikke holde folk væk fra et offentligt site! Men så kan du jo også skabe lidt stemning herinde med et par lister eller 17. Dem er du jo så glade for!
Og husk så lige at man ikke må reklamere for andre netsider, eller glemte du at sætte dig ind i tingene endnu engang inden du gik i gang med at infiltrere et nyt websted.......

Hvorfor holder du dig ikke bare hvor du kom fra nu i har fået det for jer selv!

Svesketrold (29) (07

De er altså meeean!!

Trine

Anmeld

7. marts 2008

BellaT

Aaaargh! Sådan kan man da ikke skrive til folk. Jeg ved ikke hvad Williams mor har lavet inde på mm, men helt ærligt altså... Sikke noget tøsefnidder!
Kan godt huske hende fra nb under graviditeten. Altså Jannie.
Ja, jeg tror også at der er nogen der ikke kan finde ud af at gå hjemme på barsel!:-o

Knus fra Helle...

Anmeld

7. marts 2008

Marco2

Seriøst, det er sgu synd for hende. Hvorfor kan de ikke bare udkæmpe deres kampe inde på min-mave og så blive derinde?? Det er jo ikke nogen der holder til på juli 07 NB, dem der har svaret hende. Sådan en tone har der da aldrig været derinde med undtagelse af når vi har brokket os over hastigheden på NB...

Sloggi eller en eller anden...gå da lige ind og skriv et ordentligt indlæg og opfordr til kammertone....

AG - med blødt hjerte for de svageste i vort samfund

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Det er sgu synd for hende!

Men flere har prøvet MANGE, MANGE gange at få hende til at samle sine indlæg og slette sine lister uden virkning - Men folk KAN bare ikke ignorere det!

Fatter ikke hvorfor folk altid skal angribe sådan!

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Loggidut

sådan...lol

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

Godt nok utroligt med de quinder der, jeg er måløs 8( Og faktisk så gider jeg ikke høre på deres p*s her inde, det må de tage andre steder hen med...måske tilbage til MM?? Godt være jeg er en mokke nu, men syntes faktisk vi har skabt et rigtigt godt forum hvor der tales ordentligt uden noget mudderkastning..og sådan vil jeg gerne have det fortsætter :)

Grynt- måske en mokke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.