min kæreste glæder sig til at blive far... det er jeg ikke i tvivl om...men sådan noget med at snakke eller synge for maven gør han ikke... tror ikke rigtig han kan forholde sig til det med at hun kan høre ham når han ikke rigtig kan mærke hende...
det der med at mænd ikke rigtig tager initiativ til indkøb til baby og indretning eller planlægning af indkøb og indretning... medmindre de bliver spurgt... har nok rigtig meget at gøre med at kvinder har et "rede bygger gen" der er rigigti stærkt når man er gravid og det har mændene ikke på samme måde...
min kæreste har mange holdninger også til farve og placering og mange andre ting... og det er jeg glad for... men dem ville jeg ikke kende hvis ik jeg havde spurgt... og jeg tror det har noget at gøre med at vi kvinder ved at vi får sværer ved at løfte og ved at gå og ved at.... ja you name it... når maven bliver støre... så mange af de ting der skal ordnes inden baby kommer kan vi lige så godt ordne i god tid... så vi ikke skal stå med det hele til sidst 
jeg bliver også nogle dage ked af at kæresten ikke tager lige så stor del i baby snakken som jeg gør... men tror delvist det er pga. hotmoner
Anmeld