Deltager jeres kæreste/mand i babysnak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Michalala

Ditte-3 skriver:

min kærste går slet ik op i det at vi skal ha en lille han virker lidt iretered når jeg begynder på baby snak så holder det for mig selv og havde købt noget baby tøj og nogle bilder til over dens seng når den kommer der gik to dage før jeg selv spurte om han ville se det og han virked lidt ligeglad. det største han har gjort er han sage det bliver fares dreng , skal siges vi bege har børn men det er hvores første felles barn og bliver lidt trist over han ik går på i det og føler også jeg skal dembe min glæde ned for ik at blive for meget. 

men sådan er mænd nok bare 

Åh kan så godt følge dig... Det er også en svær balancegang syntes jeg. Men tror du ikke din kæreste glæder sig alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Michalala

l.kjoeller skriver:

Min kæreste begyndte at komme meget mere på banen sidste halvdel af graviditeten. Det føles ikke lige så virkeligt for mændene som for os så tror ikke man kan bebrejde dem desværre. Selv om det kan være træls

Nej, havde godt lidt på fornemmelsen at bebrejdelser ikke ville berettiget

Anmeld

2. april 2012

Ditte-3

Michalala skriver:

Åh kan så godt følge dig... Det er også en svær balancegang syntes jeg. Men tror du ikke din kæreste glæder sig alligevel?

håber jeg kan bare ik mærke det på ham håber det kommer om ik andet når han kommer til værden 

Anmeld

2. april 2012

Nitz - <3 David

Sådan var det også under min graviditet.. Han glædet sig rigtig meget til vores søn kom.. Og havde også stor interesse i alt hvad der var af lægebesøg, Jm besøg, scanninger osv.. Men når det kom til babysnak så var det altid mig der tog emnet op.. og tog initiativ til at finde de ting vi skulle bruge..
Jeg tror bare at det er meget uvirkelig og underligt for mænd at stå for sådan nogle ting.. De kan godt se maven vokser.. Men de mærker ikke på egen krop hvordan alting vokser..
Jeg går selv til noget spædbarns terapi med vores fortidlig fødte søn.. Hun sagde at den fornemmelse jeg havde i graviditeten om at det var en dreng, at han ville komme før tid, og at han ville ligne sin far, var fordi mor/barn har nogle helt specielle følelser, og signaler.. som ingen kan forklare.. det var simpelthen tidlig kommunikatiom..
De siger at spædbørn meget tidligt begynder at tænke, og tage imod/sende info.. Og de ting mærker mændene jo ikke noget til

Anmeld

2. april 2012

l.kjoeller

Michalala skriver:

Nej, havde godt lidt på fornemmelsen at bebrejdelser ikke ville berettiget

Nogle regioner tilbyder et forløb for forældre par som hedder en god start sammen. Hvis i får tilbud om dette så meld jer på. Er lige som en mødregrupppe blot både for far og mor hvor man op til fødslen får ekstra fødselsforberedelsd og snakker om forventninger osv. Og efterfølgende deler oplevelser og får råd om opdragelse. Det giver en et indblik i hvordan manden oplever graviditeten . Så glad for vi kom på et hold

Anmeld

2. april 2012

Michalala

l.kjoeller skriver:

Nogle regioner tilbyder et forløb for forældre par som hedder en god start sammen. Hvis i får tilbud om dette så meld jer på. Er lige som en mødregrupppe blot både for far og mor hvor man op til fødslen får ekstra fødselsforberedelsd og snakker om forventninger osv. Og efterfølgende deler oplevelser og får råd om opdragelse. Det giver en et indblik i hvordan manden oplever graviditeten . Så glad for vi kom på et hold

ej det lyder da rigtig godt. Googlede det lige. Tror desværre ikke vi har det her i Gladsaxe. Men gad videom vi kan få lov at hoppe på i Glostrup. Det må da lige undersøges. Tak for tippet

Anmeld

2. april 2012

Michalala

Nitz - <3 David skriver:

Sådan var det også under min graviditet.. Han glædet sig rigtig meget til vores søn kom.. Og havde også stor interesse i alt hvad der var af lægebesøg, Jm besøg, scanninger osv.. Men når det kom til babysnak så var det altid mig der tog emnet op.. og tog initiativ til at finde de ting vi skulle bruge..
Jeg tror bare at det er meget uvirkelig og underligt for mænd at stå for sådan nogle ting.. De kan godt se maven vokser.. Men de mærker ikke på egen krop hvordan alting vokser..
Jeg går selv til noget spædbarns terapi med vores fortidlig fødte søn.. Hun sagde at den fornemmelse jeg havde i graviditeten om at det var en dreng, at han ville komme før tid, og at han ville ligne sin far, var fordi mor/barn har nogle helt specielle følelser, og signaler.. som ingen kan forklare.. det var simpelthen tidlig kommunikatiom..
De siger at spædbørn meget tidligt begynder at tænke, og tage imod/sende info.. Og de ting mærker mændene jo ikke noget til

Hold da op. Det er vildt at der kan være den slags kommunikation så tidligt i mor/barn forhold. Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste.

Anmeld

2. april 2012

l.kjoeller

Michalala skriver:

ej det lyder da rigtig godt. Googlede det lige. Tror desværre ikke vi har det her i Gladsaxe. Men gad videom vi kan få lov at hoppe på i Glostrup. Det må da lige undersøges. Tak for tippet

Ja det ku jo være i kunne det var så lidt. Håber engagementet vokser

Anmeld

2. april 2012

babymus77

Herhjemme er det også kun mig og mine børn der glæder sig!!! (føler jeg) Min kæreste taler aldrig om bebs i maven, kun om hans egne børn!! Håber dog det ændre sig når vores søn kommer til verden:-)

Anmeld

2. april 2012

Ønskebarnet12

Min mand er også ekstrem lykkelig over at han skal være far til oktober, det er et ønsket barn og det lykkes os endelig efter et halvt år:-) vi snakker hver eneste dag om babyen, og han holder sin hånd på min mave om natten selvom jeg kun er 12 uger henne, men som sagt tror jeg også at mænd generalt er forskellige og nogle er mere til at snakke om alt til babyen og andre ikke, jeg nævnte med at vi skulle købe tøj til bebsen i juli hvor jeg er de 27 uger henne men han viser ikke den store interesse endnu til indkøbet osv. Selvom jeg ved det vil komme når jeg nærmere mig terminen:-) så op med humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.