Michalala skriver:
Hvor meget er jeres kæreste/mand med i baby snak?
Min mand spørger hver dag til hvordan baby har det i maven, er med til at synge for baby og sådan - og glæder sig til at skulle være far. Men han bringer sjældent noget af alt det praktiske på bane. Fx er det altid mig der nævner noget udstyr jeg syntes ville være en god ide at have, eller at jeg syntes vi skal komme ud at se på barnevogne, hvordan vi skal indrettet lejlighed e.l. Og selvom han selvfølgelig lytter og svarer viser han ingen større interesse for at føre en længere samtale om emnet... Og det skal lige siges, jeg syntes absolut ikke at jeg overdynger ham med babysnak...
På en måde skuffer det mig lidt at han ikke har lyst til at gøre det at vi skal være forældre til en større del af vores hverdag her under graviditeten, omvendt tænker jeg også, at det måske bare hører til mande-genet ikke at gå så meget op i de ting. Hvordan er jeres mænd?
Hejsa 
Min kæreste glæder sig utolig meget til at han skal være far, og holder tit på min mave, og siger hej til den lille når han kommer hjem igennem maven 
Men alt det om baby snak, bringer han ikke så meget på banen. For det første tror jeg ikke rigtig at det er gået rigtigt op for ham, at han skal være far endnu. Derfor tror jeg ikke at han tænker ligeså meget over det praktiske som jeg gør, men det er jo også mig der bærer rundt på den lille til hverdag.
Jeg tror først at det går rigtigt op for manden, den dag han står med den lille i hånden.
Nu var jeg lige inde og se på din profil, og kan se du er nogle år ældre end mig, så det kan da godt være din mand måske er mere klar end hvad min er, da min kun er 21
Men tror sagtens det kan lade sig gøre at din mand heller ikke helt forstår det endnu.
Håber han sætter sig lidt mere ind i det hen af vejen 
Held og lykke
Anmeld