Står op i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

P.s så kan i også holder jer opdateret med nyhederne 

Intet er så skidt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Intet er så skidt.... 

Pssst, kan jeg også få en opdatering på nyhederne?  

Jeg er bagud.. Ej det var fis, er virkelig glad på jeres vegne. 

Anmeld

17. april 2012

DK

WHAT? Hvillke nyheder??

Derudover lyder det dejligt at der er lysglimt i putningen. Håber det kommer til at glide igen.

Richard er igen kommet i "posen" da han nu kravler ud af tremmesengen og laver en skrækkelig masse ballade på børneværelset (Kirstine og Richard deler jo værelse). Så nu sover han i kun en langærmet body/bluse uden body under da han ellers sveder som en hest i posen. Men det er dælme svært at få ham til at sove når han kan komme ud af tremmesengen Plus at han snart er for lang til posen. Så ved jeg ikke lige hvad vi gør...

Anmeld

17. april 2012

AnneBJ

DK skriver:

WHAT? Hvillke nyheder??

Derudover lyder det dejligt at der er lysglimt i putningen. Håber det kommer til at glide igen.

Richard er igen kommet i "posen" da han nu kravler ud af tremmesengen og laver en skrækkelig masse ballade på børneværelset (Kirstine og Richard deler jo værelse). Så nu sover han i kun en langærmet body/bluse uden body under da han ellers sveder som en hest i posen. Men det er dælme svært at få ham til at sove når han kan komme ud af tremmesengen Plus at han snart er for lang til posen. Så ved jeg ikke lige hvad vi gør...

Pyha, det kunne jeg forestille mig var lidt af en udfordring også.....! Kan man ikke lave sådan en "custommade" sovepose, der lige er en tand længere...?

I øvrigt, så kravler man SIMPELTHEN ikke ud af sin seng når man er så LILLE!! Jeg troede ikke børn kunne sådan noget før de var sådan 2-3 år??

Håber I finder en god løsning når soveposen bliver for kort - måske bare to huller som et par strømpefødder kan stikke ud af? 

Anmeld

19. april 2012

DK

AnneBJ skriver:

Pyha, det kunne jeg forestille mig var lidt af en udfordring også.....! Kan man ikke lave sådan en "custommade" sovepose, der lige er en tand længere...?

I øvrigt, så kravler man SIMPELTHEN ikke ud af sin seng når man er så LILLE!! Jeg troede ikke børn kunne sådan noget før de var sådan 2-3 år??

Håber I finder en god løsning når soveposen bliver for kort - måske bare to huller som et par strømpefødder kan stikke ud af? 

Jamen hvis fødderne stikker ud er jeg bange for at han kan kravle ud af sengen igen? Vi må have de små fusser bundet!

Kirstine var også kun knap 2 år da hun kravlede ud af sengen... Hun hev sig op i armene og balancerede så på kanten inden hun med et brag væltede ned på den anden side. Richard holder fast som en lille abe og hans krop falder også ned på den anden side, men de små abehænder holder meget godt fast i tremmerne så han kun sådan halvt falder ned/halvt lander på benene. Men jeg er ikke helt så bange for revnet kranie med ham som jeg var med Kirstine der bare klaskede ned på den anden side af sengen. Med hende tog vi tremmesiden af, og hun sov lille og artigt i den alligvel. Men det VED jeg at Richard ikke vil gøre. Han vil omgående kravle ud igen og igen og det orker jeg altså slet ikke lige pt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.