Tror i vi har ramt godt nok denne gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvis du læser på pakken med ÆL teste står der at ÆL kommer 24-48 timer EFTER en positiv test.. Så ja der er chance for I har ramt rigtigt, men det giver jo ingen garanti for at der bliver til en graviditet. Der er kun ca 25% chance hver cyklus for at blive gravid, så det er rent tilfældigt hvornår det sker... Men håber da lykken er med jer denne gang 

Ja okay, så i princippet kan det være at vi har sexet et døgn før ægløsning egentlig kom...  Hvis det først kom efter 48 timer..

Måske nogle af cellerne kan holde sig - det håber jeg... Ved godt der ingen garantier er for graviditet - også derfor jeg gerne vil gøre det bedste forsøg hver gang og det har vi så forsøgt denne måned med de ÆL teste

Tak fordi du svarede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja okay, så i princippet kan det være at vi har sexet et døgn før ægløsning egentlig kom...  Hvis det først kom efter 48 timer..

Måske nogle af cellerne kan holde sig - det håber jeg... Ved godt der ingen garantier er for graviditet - også derfor jeg gerne vil gøre det bedste forsøg hver gang og det har vi så forsøgt denne måned med de ÆL teste

Tak fordi du svarede

Som du selv er inde på så kan nogle sædceller jo holde sig længe... den måned jeg blev gravid havde vi sex to dage før ÆL og dagen på ÆL (jeg kan mærke den så vi brugte ikke teste) og det er jo ikke til at vide om det var sæden fra den ene eller den anden gang der virkede... Men det var kun de to gange vi havde sex lige omkring ÆL tidspunktet, så hvis I har gjort det hver anden dage i dagene omkring tror jeg da bestemt der er en chance... Men i bund og grund er det jo naturens gang der bestemmer hvornår det sker

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Anonym skriver:

Tak fordi du svarede

Jeg tror det er 72 timer sædcellerne overlever i kvinden, så der er gode chancer

Men igen, så er det jo helt op til naturen og kvaliteten af både æg og sædceller der bestemmer hvornår det lykkes, men ÆL-testene gør da at det er nemmere at ramme det bedste tidspunkt

Anmeld

3. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt og det er også helt ok at være en lure - er jeg også selv i mange indlæg

Troede bare flere havde noget erfaring at dele ud af, lige når det kommer til hvornår man skal sexe på det rigtige tidspunkt

Men det helt fint, så har jeg prøvet at oprette et indlæg

Lige på det der punkt med hvornår det er bedst at hoppe på hinanden aner jeg intet om.

Alle mine 4 unger er lavet på div former for p-piller. Nu er der kommet spiral og håber at der ikk kommer flere.

4 er rigeligt

/Mette

Anmeld

3. april 2012

Annette A

Det har virket her med de to dages mellemrum i ægløsningsperioden og det er også det man siger, da sædcellerne har en levedygtighed på 2-5 dage. Så tror sagtens du kan være heldig. Chancen må da siges at være tilstede. Krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.