Tror i vi har ramt godt nok denne gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger :-)

Har prøvet ÆL test for første gang denne måned og testede positiv i lørdags. Vi har haft sex i onsdags, i fredags og igår søndag. 

Tror i der er chance denne gang, er det nok med de dage?

Vi ku ik selve dagen jeg testede positiv (lørdags)

Håber sådan!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

MorDk

Jeg krydser ihvertfald fingre for den sidder liiige i skabet 

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Tak skal du ha :-)

Slet ik andre som ka dele nogle erfaringer med en spændt håbfuld kvinde? :-))

Anmeld

3. april 2012

Tøs85

Jeg testede positiv æggeløsningstest i onsdags og vi havde sex mandag,onsdag, torsdag og fredag, for man siger jo æggeløsningen kommer 2 dage efter man tester det.. Tror du kan være blevet gravid, men lørdag og mandag havde også været gode dage at have sex.. Jeg håber vi begge blir gravide..  

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Okay, håber der er en chance. Er det først 2 dage EFTER der er ÆL? Okay troede det var tidligere.

Mærkeligt med dette indlæg - læst af 73 ka jeg se, kun to har svaret.. Er da et aktuelt spørgsmål at stille i denne debat. 

Anmeld

3. april 2012

Musen5

Anonym skriver:

Okay, håber der er en chance. Er det først 2 dage EFTER der er ÆL? Okay troede det var tidligere.

Mærkeligt med dette indlæg - læst af 73 ka jeg se, kun to har svaret.. Er da et aktuelt spørgsmål at stille i denne debat. 

Jeg tror der er mange der læser med, men ikke rigtig har nogle svar da de måske ikke er/har været i samme situation.

Det ved jeg at jeg gør. Jeg lurer da med for at suge viden til mig, og har jeg mulighed for at sige noget interessant i en debat gør jeg oxo det. Kan jeg ikke så har jeg lært noget nyt og ikke sagt noget dumt hvis du forstår hvad jeg mener

/Mette

Anmeld

3. april 2012

Nessie

I kan sagtens have heldet med jer denne gang

Hver anden dag er rigtig fint, så har sædcellerne en god chance, for at hvile lidt ud i mellemtiden.

Der er vist lidt forskellige meninger om,hvornår man har ÆL når det er vist på en test. Jeg har altid troet at det var 48 timer fra man får en positiv test, men kan se at en anden har en anden mening

Anmeld

3. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej piger :-)

Har prøvet ÆL test for første gang denne måned og testede positiv i lørdags. Vi har haft sex i onsdags, i fredags og igår søndag. 

Tror i der er chance denne gang, er det nok med de dage?

Vi ku ik selve dagen jeg testede positiv (lørdags)

Håber sådan!

Kram

Hvis du læser på pakken med ÆL teste står der at ÆL kommer 24-48 timer EFTER en positiv test.. Så ja der er chance for I har ramt rigtigt, men det giver jo ingen garanti for at der bliver til en graviditet. Der er kun ca 25% chance hver cyklus for at blive gravid, så det er rent tilfældigt hvornår det sker... Men håber da lykken er med jer denne gang 

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Jeg tror der er mange der læser med, men ikke rigtig har nogle svar da de måske ikke er/har været i samme situation.

Det ved jeg at jeg gør. Jeg lurer da med for at suge viden til mig, og har jeg mulighed for at sige noget interessant i en debat gør jeg oxo det. Kan jeg ikke så har jeg lært noget nyt og ikke sagt noget dumt hvis du forstår hvad jeg mener

/Mette

Det forstår jeg godt og det er også helt ok at være en lure - er jeg også selv i mange indlæg

Troede bare flere havde noget erfaring at dele ud af, lige når det kommer til hvornår man skal sexe på det rigtige tidspunkt

Men det helt fint, så har jeg prøvet at oprette et indlæg

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

I kan sagtens have heldet med jer denne gang

Hver anden dag er rigtig fint, så har sædcellerne en god chance, for at hvile lidt ud i mellemtiden.

Der er vist lidt forskellige meninger om,hvornår man har ÆL når det er vist på en test. Jeg har altid troet at det var 48 timer fra man får en positiv test, men kan se at en anden har en anden mening

Tak fordi du svarede

Ja der er vist flere meninger om hvornår det er bedst. ALLE dage ville være bedst i min verden, men det bare ikk altid manden har energi eller lyst nok til det hehe - sådan er han. Sex skal helst komme af lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.