Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

Anja

Nej, jeg kom ikke afsted. Har holdt fridag med alle 3 unger i dag i stedet for at have alene tid med Esther (hvor vi jo kunne have smuttet i Bilka). Gider ikke afsted alene med alle 3 unger ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

linemus

Anja skriver:

Nej, jeg kom ikke afsted. Har holdt fridag med alle 3 unger i dag i stedet for at have alene tid med Esther (hvor vi jo kunne have smuttet i Bilka). Gider ikke afsted alene med alle 3 unger ....

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg synes, det var hårdt nok at være derude bare mig Forestillede mig at være afsted med alle tre - det ville have været et mareridt.

Anmeld

8. april 2009

Loggidut

uh, vi er i sorteringsrunde nummer 4 i morgen!

vi har byttet ud for lang tid siden, men der er en årsag, vi har lånt så meget legetøj at vi er nød til at holde sorteringen igang!

Det sidste vi smed af vejen var hendes træ-gyngehest, og frem kom klapvognen til hendes dukker...altså, vi har ikke pladsen til bare at lade det stå, så en ting ind, en ting ud! sådan er det.

det er en sjov diskution hver eneste gang med Michael, for han ser ikke pladsen som et problem, men er alligevel glad når først jeg har knaldet hånden i bordet og sagt, så bytter vi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.