Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. april 2009

linemus

Har I gemt noget af deres legetøj væk? Der må jo efterhånden være en del babylegetøj, som de ikke rigtig bruger mere. Jeg er så dårlig til at pakke legetøj væk. Bliver altid nostalgisk eller tænker "nå, men det var jo den hun lige sad med i går i 2 sek. så det går da virkelig ikke at pakke den væk". Hvad har I pakket væk? Hvad leger jeres børn med nu?

Hvad med gåvognene? Bruger jeres børn stadig dem i leg? Synes ikke de bliver brugt så meget nu - det er mere dukkevognene de går rundt med. Det er mest Sebastian, der bruger gåvognen til at køre ræs i stuen...

Og så lige dagens tip: I Bilka kan man lige nu købe en løbecykel til kun 189,-. Det er da billigt. Jeg vil ud og kigge på den imorgen, så kan det være pigerne skal have sådan en i fødselsdagsgave. De er altså helt fantastiske til at lære balance på. Her er et link: viewer.zmags.com/showmag.php Er der nogen, der har erfaring med løbecykler med håndbremse? Er det til at finde ud af at bremse, når man er så lille?

Line - den store oprydningsbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Lise

Vi har gemt det meste BABY-legetøj på loftet - altså rangler, bløde dyr mv. Men det er kun lige 14 dage siden...

Gåvognen er et af de mest brugte ting her i huset. Han har haft den vogn i et år nu, og den går bare ikke af mode, overhovedet! For tiden ligger alle hans Schleich dyr deri, og de bliver kørt rundt og rundt og rundt.

Har tænkt meget på om Simon skulle have sådan en løbecykel til sin to-års fødselsdag. Eller om han skal have sådan en blå trehjulet med lad bag på. Han kan godt lide at køre rundt med ting. Han har forresten lige fået anhænger til sin røde scooter, og den er bare alle tiders Her den anden dag da jeg havde veninde med jævnaldrende søn på besøg, skiftedes drengene til at køre og sidde bagi i anhængeren, og så ellers bare afsted. Nårh, hvor var de søde..

Hvad spurgte du egentlig om? - Jeg har ikke nogen personlig erfaring med håndbremser på min løbecykel.

Anmeld

7. april 2009

Anja

Hvor høj er en 12´ cykel ? Synes bare cyklen/barnet i reklamen ser større ud end Elias .... Kunne ellers godt finde på at smutte i Bilka i morgen og kigge på den.

Her er alt man kan køre på (mest uden for) et hit. Ellers bare at være ude på legepladsen i haven, som netop er blevet udvidet med en rutsjebane på gyngestativet - til stor begejstring for begge drenge

Og ja, Esther bruger jo babylegetøjet, så intet er lagt væk endnu.

Anmeld

7. april 2009

linemus

Lise skriver:

Vi har gemt det meste BABY-legetøj på loftet - altså rangler, bløde dyr mv. Men det er kun lige 14 dage siden...

Gåvognen er et af de mest brugte ting her i huset. Han har haft den vogn i et år nu, og den går bare ikke af mode, overhovedet! For tiden ligger alle hans Schleich dyr deri, og de bliver kørt rundt og rundt og rundt.

Har tænkt meget på om Simon skulle have sådan en løbecykel til sin to-års fødselsdag. Eller om han skal have sådan en blå trehjulet med lad bag på. Han kan godt lide at køre rundt med ting. Han har forresten lige fået anhænger til sin røde scooter, og den er bare alle tiders Her den anden dag da jeg havde veninde med jævnaldrende søn på besøg, skiftedes drengene til at køre og sidde bagi i anhængeren, og så ellers bare afsted. Nårh, hvor var de søde..

Hvad spurgte du egentlig om? - Jeg har ikke nogen personlig erfaring med håndbremser på min løbecykel.

Sebastian fik en trehjulet cykel, da han blev to år, men han har slet ikke brugt den så meget som sin løbecykel. Nu boede vi i lejlighed, da han fik den, så det var ikke så tit, han fik mulighed for at køre, men på sigt har han haft mest glæde af løbecyklen. Den han har, har en lille taske-kurv foran, så han har kunnet køre rundt med sine ting og sten og grene

Her får pigerne så nok løbecykler i fødselsdagsgave, og så har jeg tænkt mig at finde en billig trehjulet i gul&gratis el.lign., så vi har to (har jo stadig Sebastians blå).

Anmeld

7. april 2009

linemus

Anja skriver:

Hvor høj er en 12´ cykel ? Synes bare cyklen/barnet i reklamen ser større ud end Elias .... Kunne ellers godt finde på at smutte i Bilka i morgen og kigge på den.

Her er alt man kan køre på (mest uden for) et hit. Ellers bare at være ude på legepladsen i haven, som netop er blevet udvidet med en rutsjebane på gyngestativet - til stor begejstring for begge drenge

Og ja, Esther bruger jo babylegetøjet, så intet er lagt væk endnu.

Jeg har søgt på andre løbecykler og kan se, at en 12" cykel er til børn på 2-5 år. Jeg vil tro, man kan indstille sædets højde, men det kigger jeg lige efter imorgen.

Da Sebastian fik sin, kunne han slet ikke nå jorden. Han havde den så inde i lejligheden og trak gladeligt rundt med den. Det var kærlighed ved første blik

Anmeld

7. april 2009

Anja

Lise skriver:

Jonas har aldrig brugt sin klassiske trehjulet fra Winter. Den er simpelthen alt for tung at træde.

Han begyndte først rigtigt at cykle da han fik en lille alm cykel med støttehjul.

Jeg ville ikke anbefale en alm trehjulet. Der findes også mange gode alternativer.

Anmeld

7. april 2009

Lise

Nå, men jeg kan jo høre at vi i hvert fald ikke skal købe Winther cyklen med ladet. Den er bare så søøøj! Men det er godt med sådanne tip - så skal jeg ikke tænke på den mere

Anmeld

7. april 2009

ka li ja

nej vi har også en 3 hjuler... den kan han slet ikke nå pedalerne på!!
men jeg syntes også løbecyklen var en fed ide. jeg ville så gerne ha haft en til alexander! især fordi han aldrig har villet cykle. men i stedet har han brugt sådan en motorcykel man kunne få. lidt samme princip, bare mindre.

men line, ned og lur om det er et hit, og så kunne det jo være man også skulle afsted efter sådan en

mht legetøjet, så har morten lige flyttet rundt på drengenes lege værelse i går, og alt er ryddet ud, fordi han er ved at lave et fængsel der skal være i en døråbning... jaja man har vel projekter
så jeg har bestemt at torsdag går jeg i gang med at sortere, hvad der er vigtigt og hvad der ryger på loftet. og så må vi nok også hellere finde lidt af det der er gemt væk der oppe frem det kunne jo være blevet interessant siden før jul

men fuck hvor er mine unger snot forkælede! de har nok legetøj til at undeholde hele afrika!!!!

Anmeld

7. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

nej vi har også en 3 hjuler... den kan han slet ikke nå pedalerne på!!
men jeg syntes også løbecyklen var en fed ide. jeg ville så gerne ha haft en til alexander! især fordi han aldrig har villet cykle. men i stedet har han brugt sådan en motorcykel man kunne få. lidt samme princip, bare mindre.

men line, ned og lur om det er et hit, og så kunne det jo være man også skulle afsted efter sådan en

mht legetøjet, så har morten lige flyttet rundt på drengenes lege værelse i går, og alt er ryddet ud, fordi han er ved at lave et fængsel der skal være i en døråbning... jaja man har vel projekter
så jeg har bestemt at torsdag går jeg i gang med at sortere, hvad der er vigtigt og hvad der ryger på loftet. og så må vi nok også hellere finde lidt af det der er gemt væk der oppe frem det kunne jo være blevet interessant siden før jul

men fuck hvor er mine unger snot forkælede! de har nok legetøj til at undeholde hele afrika!!!!

Et fængsel? Til dig?? Spændende...

Her i huset er også oceaner af legetøj. Det er helt uhyggeligt. De når slet ikke at lege med alt det. Jeg må snart igang med at sortere - med hård hånd (den onde mor).

Anmeld

8. april 2009

linemus

UDSOLGT

Var du derude og kigge, Anja?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.