Anonym skriver:
piger !!
jeg er ødelagt! fuldkommen ødelagt ligenu! jeg sidder her nu og skriver dette, men burde egentlig ligge inde i min seng og få lidt søvn! men jeg kan ikke!!! jeg står med et valg! et svært valg! føler mig mere eller mindre presset ! min kæreste er allerede så presset at han ønsker jeg skal igennem en abort! han har mistet troen på han kan magte opgaven til 2 børn.... han er bange for at miste begge børn hvis vi får 1 mere nu. mellem børnene vil der være 1 år og 5 måneder imellem hvis vi beholder barnet. Jeg har viljen og kærligheden til at gå igennem det. Men min kæreste ønsker det ikke længere pga familie og kommunen vil være særdeles nervøse og holde øje med os! og i forvejen har min kæreste ikke været særlig god til at arbejde sammen med kommunen til nr 1 barn..men ville dog ændre det hvis de skulle forekomme igen! men jeg tør næsten ikke tænke på at lade dem komme her igen og måske fjerne et eller begge børn, hvis det ender med vi ikke kan magte det sammen. hvad helved gør man i sådanne en situation!!!!!!! på en eller anden måde er jeg tosset stjerne tosset på ham! vi planlagde det her barn og han stikker han halen mellem benene og vil udsætte mig for en abort hurtigst muligt fordi familie har meget negativt at sige ... ligeså snart de ik er her mere, glæder han sig! jeg ved godt situationen er hård og svær, men jeg føler mig sku presset !! jeg har heller ik tænkt mig at gå igennem en graviditet for enhver pris - men at han ombestemmer sig hele tiden og laver det om, og ikke rigtig gider snakke tingene igennem med mig, iestedet for at springe til et nyt emne, har jeg ikke noget tilovers! men hvem straffer jeg her hvis jeg beholder barnet? min datter ?
Jeg bliver helt ked af det på dine vegne!
Det må være en forfærdelig situation at stå i, når man står med en lille baby i maven, og ens kæreste så skifter mening!
Der er ikke noget værre end hvis man ikke får støtte fra ens kæreste. Hvis det var mig havde jeg under ingen omstændigheder fået en abort, fordi min "bedre halvdel" lige pludselig begyndte at tvivle, fordi hans familie var negativ omkring denne beslutning. Det er på ingen måde familiens beslutning om i skal have et barn mere eller ej, og heller ikke kommunens for den sags skyld.
Selvfølgelig betyder familiens støtte alt! men i sådan en situation synes jeg kun de skal sige noget, hvis de har noget positivt at sige, ellers kan de bare lade som om de er glade på jeres vegne. For det er jo faktisk et lille uskyldigt menneske der ligger inden i din mave.
Jeg håber virkelig at i får snakket tingene igennem, og beholder dette barn, især når det er planlagt.
Du får lige et kæmpe
herfra.
Anmeld