Annemor... skriver:
Jeg har virkelig brug for hjælp, så håber der er nogen der kan hjælpe mig herind 
Jeg har en søn på snart 4 mdr. (han er fra den 7. dec) og han sover så dårligt om natten, jeg skal amme ham ca. hver 1½-2 time hele aftenen/natten, så der er altså ikke så meget søvn til mig for tiden.
Nogen der har nogle gode ideer til hvad vi kan gøre herhjemme, så at jeg kan få mere nattesøvn?
Hej..
Jeg tænker på om han bliver ordentlig mæt. Måske det at han gylper og vil ammes hver 1½-2 time, mon han så når ind til den fede mættende mælk? Måske han får for meget af det tynde mælk..? Bare et gæt
Hvis min søn (født 21. oktober 2011) er blevet ammet ved begge bryster og stadigvæk virker sulten inden der er gået 4 timer giver jeg ham en flaske, ellers virker han ikke til at blive rigtig mæt/tilfreds. Så vidt jeg ved er mælken først dannet 100% efter 4 timer..
Nu ved jeg ikke hvordan du/i har det med at give flaske? Men her fungere det altså bare perfekt. Han sover fra ca. kl. 20 og vågner og er sulten først mellem 4 og 6.. Inden han bliver puttet får han grøntsags mos og efterfølgende en flaske på ca. 100-120..
Jeg håber du kan bruge det som lidt inspiration til en bedre nattesøvn for jer begge
Anmeld