Annemor... skriver:
Jeg har virkelig brug for hjælp, så håber der er nogen der kan hjælpe mig herind 
Jeg har en søn på snart 4 mdr. (han er fra den 7. dec) og han sover så dårligt om natten, jeg skal amme ham ca. hver 1½-2 time hele aftenen/natten, så der er altså ikke så meget søvn til mig for tiden.
Nogen der har nogle gode ideer til hvad vi kan gøre herhjemme, så at jeg kan få mere nattesøvn?
Hej Annemor 
Jeg tænkte som det første, at han ikke er mæt?!
Som regel så sover de super godt på en fyldt mave og når han er så sulten om natten, så tror jeg ikke han er mæt nok.
Og så tænker jeg tigerspring, som kommer omkring 12-14 ugers alderen. Der skulle det være normalt at de vil læges ofte til brystet, fordi mælkeproduktionen skal øges, grundet behov for mere mad, og om natten er din produktion lavest så vidt jeg ved= logisk at han derfor vil ammes mere om natten?
Og i såfald er det altså helt normalt. Det er en del af hans udvikling og tingene vil falde på plads igen 
Ved ikke om du kan bruge det til noget, for det er jo ikke en "løsning" som sådan,men engang imellem er det også bare rart at vide hvad det måske er 
Anmeld