Update på: Argh, hjælp - min kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2012

grinny

Jeg skrev denne tråd tidligere idag: 

https://www.baby.dk/debat/167432pi1/dus-med-dyrene/argh-hjaelp-.aspx

Nu har vi været til dyrlægen, det var heldigvis "bare" blærebetændelse så det kan fjernes med noget pencillin. Er glad for at vi tog afsted for det må sgu være ligeså ubehageligt for en kat som det er for mennesker.

Han har fået noget smertestillende så det ikke gør så ondt når han prøver på at tisse og det er jo godt nok

Vi har valgt at skifte foder, før fik de bare det billige fra Aldi, men vi vil helst ikke have at han bliver dårlig igen så det må blive det dyre fra nu af

Puha, 1200 kr. fattigere, men med en kat som bliver rask!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Clisolka

grinny skriver:

Nu har vi været til dyrlægen, det var heldigvis "bare" blærebetændelse så det kan fjernes med noget pencillin. Er glad for at vi tog afsted for det må sgu være ligeså ubehageligt for en kat som det er for mennesker.

Han har fået noget smertestillende så det ikke gør så ondt når han prøver på at tisse og det er jo godt nok

Vi har valgt at skifte foder, før fik de bare det billige fra Aldi, men vi vil helst ikke have at han bliver dårlig igen så det må blive det dyre fra nu af

Jeg læste godt din tidligere tråd, men fik ikke svaret 

Godt at du fik ham til dyrlæge, for det må også være ubehageligt at have som kat 

Anmeld

1. april 2012

come2

grinny skriver:

Åhh godt du kom afsted, det er vildt ubehageligt at have blærebetændelse.

Det er ærgelige penge, men tilgengæld bliver katten frisk igen

Anmeld

1. april 2012

grinny

Babymor2010 skriver:

Jeg læste godt din tidligere tråd, men fik ikke svaret 

Godt at du fik ham til dyrlæge, for det må også være ubehageligt at have som kat 

Ja det tror jeg også, dyrlægen sagde at det var den samme smerter som hos mennesker, men har aldrig haft det så aner ikke hvor ondt det gør! Men nu har han da fået smertestillende så kan det måske hjælpe lidt

Anmeld

1. april 2012

grinny

come2 skriver:

Åhh godt du kom afsted, det er vildt ubehageligt at have blærebetændelse.

Det er ærgelige penge, men tilgengæld bliver katten frisk igen

Så længe han bliver rask så overlever jeg uden de penge  

- men selvfølgelig skal han vælge den måned hvor vores sofa går i stykker så vi har lige brugt 5000 på en ny  De vælger altid de dårlige måneder!

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

grinny skriver:

Ja det tror jeg også, dyrlægen sagde at det var den samme smerter som hos mennesker, men har aldrig haft det så aner ikke hvor ondt det gør! Men nu har han da fået smertestillende så kan det måske hjælpe lidt

Uh ja, det er ikke sjovt at have blærebetændelse  Det svir mega meget når man er på toilettet, så det gør det nok også hos kattene. 

Hilsen en som er "opflasket" med blærebetændelse, og har været indlagt med det som barn  

Anmeld

1. april 2012

grinny

Babymor2010 skriver:

Uh ja, det er ikke sjovt at have blærebetændelse  Det svir mega meget når man er på toilettet, så det gør det nok også hos kattene. 

Hilsen en som er "opflasket" med blærebetændelse, og har været indlagt med det som barn  

Puha, det må ikke være sjovt at have det så meget? 

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

grinny skriver:

Puha, det må ikke være sjovt at have det så meget? 

Nej, der var rimelig mange sygedage som barn i folkeskolen, men jeg er vokset fra det (foruden da jeg var gravid) 

Anmeld

1. april 2012

grinny

Babymor2010 skriver:

Nej, der var rimelig mange sygedage som barn i folkeskolen, men jeg er vokset fra det (foruden da jeg var gravid) 

Det er da altid noget at du er vokset fra det

Anmeld

1. april 2012

come2

grinny skriver:

Så længe han bliver rask så overlever jeg uden de penge  

- men selvfølgelig skal han vælge den måned hvor vores sofa går i stykker så vi har lige brugt 5000 på en ny  De vælger altid de dårlige måneder!

Det er såååå typisk.

min hund skulle også opereres. At betale 5800 kr  puhaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.