Update på: Argh, hjælp - min kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

grinny

come2 skriver:

Det er såååå typisk.

min hund skulle også opereres. At betale 5800 kr  puhaaaa

Puha, det var dog en dyr operation 

Men jeg har, og vil altid ha, den holdning at vælger man at få dyr må man også hjælpe dem når de bliver syge.

For ca. et år siden brugte jeg omkring 1200 på mit marsvin som så endte med at skulle aflives. Og ja, de 1200 kr. er da ærgelige når hun endte med at blive aflivet, men jeg har aldrig fortrudt at jeg forsøgte at redde hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

come2

grinny skriver:

Puha, det var dog en dyr operation 

Men jeg har, og vil altid ha, den holdning at vælger man at få dyr må man også hjælpe dem når de bliver syge.

For ca. et år siden brugte jeg omkring 1200 på mit marsvin som så endte med at skulle aflives. Og ja, de 1200 kr. er da ærgelige når hun endte med at blive aflivet, men jeg har aldrig fortrudt at jeg forsøgte at redde hende!

Det er jo os der har valgt dyrene og ikke omvendt. Så jeg er også villig til at gøre alt.

Har heldigvis en sygeforsikring på hunden, men det er mange penge man selv skal betale indtil forsikringen tilbagebetaler.

Håber snart katten er frisk igen

Anmeld

1. april 2012

grinny

come2 skriver:

Det er jo os der har valgt dyrene og ikke omvendt. Så jeg er også villig til at gøre alt.

Har heldigvis en sygeforsikring på hunden, men det er mange penge man selv skal betale indtil forsikringen tilbagebetaler.

Håber snart katten er frisk igen

Håber også han snart bliver rask, men dyrlægen sagde der lige ville gå nogle dage.

Nu får han bare lov til at sove så meget han kan, så render han da ikke så meget på bakken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.