Hjælp!- 2 røde streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

sarahjylland

hmmm123 skriver:

Tusinde tak. Dejligt i er så hurtige herinde. I så fald den er positiv i morgen tidligt, ringer jeg så til læge, eller hvordan gør man?

Man ringer til lægen siger. Jeg har en positiv test men vil gerne testes ved dig. Så får man det også snakker i om hvad der skal ske. SKal det væk eller skal det blive?? Jeg ville i så fald lige tænke mig om liiiige en gang til om du vil have det fjernet. Du er 30 som du siger og det er en ok alder at få børn i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

ønskebørn74

hmmm123 skriver:

Håber der sidder nogen derude, der lige vil bruge lidt tid på at rådgive mig.

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Forsøger at vedhæfte fil...

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Hvad gør jeg nu?- Tjekker igen i morgen? Kan jeg ikke have gjort noget forkert? 

Du er bare SÅ gravid.. Tillykke!!!!

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Det skal IKKE fjernes 

Men hvilken slags test er det ved lægen? Blod, skal man tisse på noget eller hvordan?

Anmeld

1. april 2012

Annemor...

hmmm123 skriver:

Det skal IKKE fjernes 

Men hvilken slags test er det ved lægen? Blod, skal man tisse på noget eller hvordan?

Du skal afl. urinprøve, men du skal også have lavet vandrejournal og have taget blodprøver også skal du nok også sendes til scanning for du ved jo ikke hvor langt at du er henne.

Og lige et tillykke herfra

Anmeld

1. april 2012

B&J

kan ikke lige finde ud af hvordan du har det med det vil skrive et forsigtig tillykke med de 2 skrigende røde streger

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Hehe, jamen tror nok ikke på det. Det er nok det ærlige svar. Mangler nok en test i morgen, og så lægen før det er virkeligt. Har i andre ikke prøvet det?

Nogen der har prøvet at den var SÅ positiv og det så var en fejl.

Helt ærligt håber jeg at der kommer baby ! 

Anmeld

1. april 2012

sarahjylland

hmmm123 skriver:

Det skal IKKE fjernes 

Det er også en tisse prøve og er faktisk som dem man selv har. De kan godt lave blodprøve men det er kun hvis der er tvivl osv. Men glæder mig over du beholder det Og super tillykke

Anmeld

1. april 2012

sarahjylland

hmmm123 skriver:

Hehe, jamen tror nok ikke på det. Det er nok det ærlige svar. Mangler nok en test i morgen, og så lægen før det er virkeligt. Har i andre ikke prøvet det?

Nogen der har prøvet at den var SÅ positiv og det så var en fejl.

Helt ærligt håber jeg at der kommer baby ! 

Det er kun tis med HCG eller cola der kan lave en så positiv test

Anmeld

1. april 2012

Sille86

hmmm123 skriver:

Håber der sidder nogen derude, der lige vil bruge lidt tid på at rådgive mig.

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Forsøger at vedhæfte fil...

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Hvad gør jeg nu?- Tjekker igen i morgen? Kan jeg ikke have gjort noget forkert? 

Den ser meget positiv ud....

Anmeld

1. april 2012

Hailiesmom11

Ja for mig ser den også bragende positiv ud..
Mine 2 test var ret svage den ene tog jeg om aftenen og den anden næste morgen og nu har vi en datter på 10 mdr
Tillykke med de 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.