Hjælp!- 2 røde streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. april 2012

hmmm123

Håber der sidder nogen derude, der lige vil bruge lidt tid på at rådgive mig.

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Forsøger at vedhæfte fil...

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Hvad gør jeg nu?- Tjekker igen i morgen? Kan jeg ikke have gjort noget forkert? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

L&V

hmmm123 skriver:

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Den ser godt nok positiv ud, du kan prøve igen idag eller vente et par dage.

Anmeld

1. april 2012

Darling<3

hmmm123 skriver:

Det kunne godt se ud som om i skal være forældre, med mindre det er en ÆL test du har taget

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Der stod bare at det skulle være om morgenen så gjorde det som der stod i anvisningen. Tænker at jeg nok hellere må vente til i morgen, så jeg ikke får endnu mere usikkerhed fordi det er mest sikkert om morgenen... ?? Hvad ville i gøre...?

Anmeld

1. april 2012

MorTilEn2013Dreng

hmmm123 skriver:

den er godt nok positiv,,

hvis du havde gjort noget forkert var kontrol stregen ikke kommet..

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Har slet ikke ÆL tests så det er det ikke...

Anmeld

1. april 2012

lukasmor

Den er positiv. Du kan godt tage en mere men tror nu ikke at resultatet vil ændre sig

Anmeld

1. april 2012

L&V

hmmm123 skriver:

Der stod bare at det skulle være om morgenen så gjorde det som der stod i anvisningen. Tænker at jeg nok hellere må vente til i morgen, så jeg ikke får endnu mere usikkerhed fordi det er mest sikkert om morgenen... ?? Hvad ville i gøre...?

Jeg ville ta en mere nu også ringe til lægen imorgen..

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Ok- tak fordi i er så hurtige. Det er jo sådan en lidt stor ting at gå selv med på en søndag så det hjælper at jeg ikke føler mig helt alene :/ !!

Anmeld

1. april 2012

LR85

ring du til lægen i morgen, den er klingrende positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.