Hjælp!- 2 røde streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

sarahjylland

hmmm123 skriver:

Håber der sidder nogen derude, der lige vil bruge lidt tid på at rådgive mig.

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Forsøger at vedhæfte fil...

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Hvad gør jeg nu?- Tjekker igen i morgen? Kan jeg ikke have gjort noget forkert? 

Jeg ville bage tjekke igen. Behøver ikke vente til i morgen. Men er da forvirret. Er det godt eller skidt med 2 streger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

hmmm123

Hehe, jeg er egentlig også forvirret. Min mavefornemmelse siger at det er godt, men lidt tidligt 

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

hmmm123 skriver:

Jeg er 30 år og har set en fyr et stykke tid. Har ikke brugt beskyttelse, da jeg grunget meget træning ikke har haft mens. i knap et år. Havde en eller anden ide om at jeg lige skulle tage en test for at tjekke.

Den blev meget hurtigt positiv- måske 30 sek. Efter lidt tid blev den ene streg lidt svagere. 

Testen ser bragende positiv ud  Du kan sagtens tage en til i morgen tidlig, men er den positiv, vil svaret ikke ændre sig 

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

Tusinde tak. Dejligt i er så hurtige herinde. I så fald den er positiv i morgen tidligt, ringer jeg så til læge, eller hvordan gør man?

Anmeld

1. april 2012

Mom2

Når du har testet imorgen og er den positiv, så går du ned til lægen, du skal ikke bestille tid til at få lavet en graviditets test ved lægen.

Anmeld

1. april 2012

Camillos

hmmm123 skriver:

jeg er ikke i tivvl du er gravid

Anmeld

1. april 2012

hmmm123

ok- tak alle sammen!!!

Anmeld

1. april 2012

Mumto3

Grunden til at man skal gøre det om morgen, det er fordi det er det tidspunkt der er flest graviditetshomoner i kroppen. Men så positiv din test er, så kan du teste på et hvilken som helst tidspunkt og du vil blive ved med at få to flotte røde streger.

Tillykke med gravditeten! -også selvom du synes det er lidt tidligt. Det er da bare et mirakel at du er/kan blive gravid hvis du ikke har haft mens i et helt år!

Anmeld

1. april 2012

Sakris

Der er ihvertfald ingen tvivl der. 

Grunden til at man tager den om morgenen, er at morgenurin er mest koncentreret, men når den er så positiv som der, kommer den ikke til at ændre sig selvom du tager den om en time. 

En læge kan måske hjælpe dig med hvor langt du er henne ved at henvise dig til en scanning. Hos lægen vil han sikkert også bare tage en strimmeltest for at se om du er gravid. Jeg ville uden tvivl ringe imorgen!

Anmeld

1. april 2012

Sakris

Hehe, mumto var lige lidt hurtigere  

Men ihvertfald også tillykke herfra. Det er det største nogensinde at blive mor. Håber du finder den rigtige løsning for dig/jer nu hvor du synes det er lidt tidligt. Ihvertfald held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.