Argh, hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

TeamRocket

av stakkels lille misling  Jeg var altså nok taget afsted med det samme. Jeg har selv hunde og de kommer konsekvent altid til skade eller bliver syge i weekenden. Men det er mit ansvar og jeg ville jo f.eks aldrig lade mine børn gå med smerter i et døgns tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

grinny

TeamRocket skriver:

av stakkels lille misling  Jeg var altså nok taget afsted med det samme. Jeg har selv hunde og de kommer konsekvent altid til skade eller bliver syge i weekenden. Men det er mit ansvar og jeg ville jo f.eks aldrig lade mine børn gå med smerter i et døgns tid.

Han kommer også afsted idag, lige så snart jeg har fået fat på dyrlægen

Anmeld

1. april 2012

Francisca

grinny skriver:

Hans adfærd er overhovedet ikke ændret.

Vi har "kun" set blod i hans urin 1 gang, men vi står der jo heller ikke hver eneste gang, han er der ude konstant og hvis vi tager ham derud prøver han også!

Vi tager afsted idag, lige så snart jeg får fat i hende igen 

Det kun godt hans adfærd ikke er ændret.

for når en kat ikke har det godt så trækker den sig ind i sig selv og blir helt stille og vil intet.

Men godt i tager afsted. Håber det ikke er noget alvorligt og han snart kan komme på kattebakken igen, det lille pus.

Anmeld

1. april 2012

grinny

Francisca skriver:

Det kun godt hans adfærd ikke er ændret.

for når en kat ikke har det godt så trækker den sig ind i sig selv og blir helt stille og vil intet.

Men godt i tager afsted. Håber det ikke er noget alvorligt og han snart kan komme på kattebakken igen, det lille pus.

Problemet er bare at han er en meget stille kat som bare gerne vil ligge for sig selv, så derfor er det svært at se om han lukker sig inde i sig selv!

Men ja  for at han kommer helskindet med hjem igen

Anmeld

1. april 2012

RiUL

Det lyder som urinvejsinfektion, og det bliver kun værre. Det går ikke i sig selv. Det gør utrolig ondt på katten, og den kan ikke komme af med sit urin, så afsted til dyrelægen snarest, så din misling kan komme i behandling

Anmeld

1. april 2012

BellaT

Min gamle hankat havde det nogle gange. Men ikke i svær grad. Det skete når han enkelte gange fik andet kattefoder end Hills Science Sterilised foder. DET virker på kastrede katte og måske det virker bare at fodre ham med det nu. Hvis ikke han er alt for hårdt ramt. Og så det foder for evigt. Det er dyrt, men det virker.

Det skyldes krystaller, urinsten, i urinen pga kastrationen. Altså derved mindre urinering, da de ikke markerer territorie så meget som ikke-kastrede katte. Hvis jeg har forstået det rigtigt ihvertfald.

Min kat døde af nyresvigt af en eller anden årsag. Han kom til dyrlæge med det samme, men var MEGET plaget MEGET hurtigt. Så hvis jeres kat ikke går rundt, men bare sidder, så er det afsted!

Anmeld

1. april 2012

Francisca

grinny skriver:

Problemet er bare at han er en meget stille kat som bare gerne vil ligge for sig selv, så derfor er det svært at se om han lukker sig inde i sig selv!

Men ja  for at han kommer helskindet med hjem igen

men han spiser og drikker jo og det gør de ikke hvis de har det meget dårligt. plus selvom han er en stille kat som ligger for sig selv så kan man som regel se at der et eller andet galt.

Min egen kat er en perser kat, kendt for at være en stille og rolig kat der sover hele tiden. da han havde øjenbetændelse bare ville han hverken spise eller drikke plus han lagde sig med hovedet ind mod væggen og så ''ked af det'' ud.

Min kat har nogle små rutiner en betsemt måde at være på og ligeså snart der er en ændring og han ikke gør som han plejer så der noget galt.

Jeg har været til dyrlægen 4gange indenfor 3 måneder med ham og hver gang har jeg kunne se og mærke det med det samme at der var noget galt. Og han er os en stille kat.

Men ja  for at det ikke er noget slemt og at han for det godt igen meget snart! Bryder mig ikke om når ens lille dyr er syg.

Anmeld

1. april 2012

B&J

uhhh av av ja mon ikke det gør ondt lige som ved os mennesker...

men godt du fik ham til dyrlægen

Anmeld

1. april 2012

grinny

B&J skriver:

uhhh av av ja mon ikke det gør ondt lige som ved os mennesker...

men godt du fik ham til dyrlægen

Ja, det er rart lige at finde ud af hvad der er galt så man kan komme igang med behandling. Nu har han da sovet en times tid så han begynder at få lidt ro fra det tisseri 

Anmeld

1. april 2012

B&J

grinny skriver:

Ja, det er rart lige at finde ud af hvad der er galt så man kan komme igang med behandling. Nu har han da sovet en times tid så han begynder at få lidt ro fra det tisseri 

det var da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.