Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det! Især kommentaren med, at hun aldrig bekymrede sig, da hun var gravid! Enten kan hun ikke huske det ellers kan hun da ikke have knyttet sig særlig meget til sit barn, hvis der ikke er bare en lille bekymring for, om alting går godt!
Mine forældre og svigerforældre bliver elde vilde den dag vi kommer og siger, at de skal være bedsteforældre, så det er lidt svært at sætte sig ind i, at de kunne blive andet! Når det er sagt, så ved jeg, at min mor ikke er stor fan af alle de skannkninger man i dag kan få, og hun ønsker sig ikke en video i 3D, som hun har hørt mange af hendes kolleger har fået af deres børnebørn

Så det med skanningerne, tror jeg du skal lade være med at tage nært, for det kan hun måske bare ikke sætte sig ind i skulle være nødvendigt

Og stort tillykke med den lille skønne pige i maven! Tænk på, hvor dejligt det er, at I får lov til at se hende så mange gange, og så glem alt om, at mormor er knap så begejstret for at se hende, før hun kommer ud...
Anmeld