Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!!! Og giver dig ret!!!!! Min mand siger: Alle andre kan smutte bag os i køen, det er vores tur efter mere end 10års kamp..
1000 tak søde!!!!!
Og giver dig ret!!!!!
Min mand siger: Alle andre kan smutte bag os i køen, det er vores tur efter mere end 10års kamp..
Det har han så evigt ret i!
Jeg skal i hvert fald nok hoppe bag i køen Og jeg vil faktisk sende alt mit graviditets støv i din retning Du fortjener det virkelig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Det har han så evigt ret i! Jeg skal i hvert fald nok hoppe bag i køen Og jeg vil faktisk sende alt mit graviditets støv i din retning Du fortjener det virkelig!
Bliver helt rørt!!! Hvor er du sød!!!
ønskebarn74 skriver: Bliver helt rørt!!! Hvor er du sød!!!
Jeg skal ikke bruge det her de næste par mdr og så skal det jo ikke gå til spilde Og når jeg kommer til at skulle bruge det så render du alligevel rundt med stor mave og så er der masser til mig igen
ønskebarn74 skriver: Ja, det er vildt!!!! Glæder mig SÅ meget til at se hende!!!!!!
Ja, det er vildt!!!!
Glæder mig SÅ meget til at se hende!!!!!!
Hvor er du sødDu kan tro at vi også glæder os til at se hende. Det bliver så stort altså
ønskebarn74 skriver: Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igang igen!!!!! Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!! Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!! Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!
Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igang igen!!!!!
Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!!
Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!!
Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!
og sender en masse babystøv i jeres retning.
AnneH skriver: og sender en masse babystøv i jeres retning.
1000 tak sødeste!!!!!
Hvordan har i det?????
Jubiiiiiiiiiiiiiiiii!! Sikke en dejlig nyhed!!!
Jeg glæder mig SÅ meget til at høre hvordan det hele kommer til at gå.... Og krydser ALT hvad jeg har for at det lykkes og at i om 9-11 mdr. står med en dejlig baby i armene
Hvor er jeg glad på dine vejne søde! Og jeg håber alt det bedste!
Hvor er det dejligt
Så er det tid til at der skal krydses en masse igen, så du kan gå sommeren i møde med en lille én i maven.
Muhmi skriver: Jubiiiiiiiiiiiiiiiii!! Sikke en dejlig nyhed!!! Jeg glæder mig SÅ meget til at høre hvordan det hele kommer til at gå.... Og krydser ALT hvad jeg har for at det lykkes og at i om 9-11 mdr. står med en dejlig baby i armene Hvor er jeg glad på dine vejne søde! Og jeg håber alt det bedste!
Hvordan har du det???
Nessie skriver: Hvor er det dejligt Så er det tid til at der skal krydses en masse igen, så du kan gå sommeren i møde med en lille én i maven.
1000 1000 tak sødeste!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128