Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igang igen!!!!!
Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!!
Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!!
Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igeng igen!!!!! Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!! Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!! Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!
Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igeng igen!!!!!
weee det skal nok gå godt... du skal scannes på min føsdag
Kay skriver: weee det skal nok gå godt... du skal scannes på min føsdag
weeee.. Og tak for alle de krydsede fingre alle sammen!!!
sandramor skriver: WEEE det lyder jo bare fantastisk krydser alt jeg overhovedet kan... nu MÅ det være jeres tur til baby
WEEE det lyder jo bare fantastisk krydser alt jeg overhovedet kan... nu MÅ det være jeres tur til baby
1000 tak søde!!!
ønskebarn74 skriver: Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igang igen!!!!! Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!! Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!! Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!
Ej hvor er det FEDT!!!!
NU MÅ DET VÆRE JERES TUR!!!!!!
Becks skriver: Ej hvor er det FEDT!!!! NU MÅ DET VÆRE JERES TUR!!!!!!
1000 tak søde er SÅ spændt!!!!!!!
Hvor fantastisk er det lige?! Krydser alt hvad krydses kan og sender den bedste karma jeres vej.
Kram Malene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128