Jubiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2012

ønskebørn74

Malene76 skriver:

Hvor fantastisk er det lige?!   Krydser alt hvad krydses kan og sender den bedste karma jeres vej.

Kram Malene

1000 tak sødeste!!!!!

Hvordan har i det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

1000 tak søde!!!

er du også på DuKan forumet med samme brugernavn??

Anmeld

31. marts 2012

Malene76

ønskebarn74 skriver:

1000 tak sødeste!!!!!

Hvordan har i det????

Vi har det godt... Det har været en stor omvæltning at blvie forældre. Det er så ubeskrivelig fantastisk.  Men også hårdt som i super meget hårdt. Felix har grædt for ikke at sige hvinet en del. Vi var til kranio Sekral massør med ham. Hun sagde han var skæv i bækkenet og i nakken, så det har hun så fikset. Det fik vi en hel anden søn ud af. Han er dog stadig en utålmodig og temparementsfuld herre. Han har det svært med maden ind i mellem, han kan have rigtig svært med at komme af med bøvserne og så skriger han voldsomt i lang tid. Så vi kommer ikke så meget ud endnu. Vi kan sagtens besøge venner og familie, men det der med at tage ned i byen og så sidde der og spise ham af, det kan jeg slet ikke byde nogen inden for en radius af 1 kilometer!  Det håber jeg der bliver bedre så vi ikke behøver holde så stramt øje med tiden, så vi kan være hjemme til næste måltid når vi er nede i byen. Men ALT er tilgivet når han smiler og griner og småsludre med lyde til os.  Han er en lækker lille sag.

KH Malene

Anmeld

31. marts 2012

Bonde-liv

Stort tillykke med fremskridet. har fulgt dig herinde i lang tid (tidligere anden profil) og har sådan håbet for jer

Anmeld

31. marts 2012

Miss BananaHammock

jubiiiii 

Krydser alt hvad jeg kan!

Anmeld

31. marts 2012

quindelist

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!

er du også på DuKan forumet med samme brugernavn??

jep det er mig Vi er lige gået ind i 3. uge idag, og jeg har tabt 4,8 kg, min mand har tabt 7 kg -måske vi skal have lavet en ny generel "dukan tråd" herinde.

Jeg håber virkelig virkelig virkelig at det lykkedes for jer denne gang, iglobørn skulle være noget af det sødeste

Anmeld

31. marts 2012

ønskebørn74

quindelist skriver:

jep det er mig Vi er lige gået ind i 3. uge idag, og jeg har tabt 4,8 kg, min mand har tabt 7 kg -måske vi skal have lavet en ny generel "dukan tråd" herinde.

Jeg håber virkelig virkelig virkelig at det lykkedes for jer denne gang, iglobørn skulle være noget af det sødeste

1000 tak søde!!!

Jeg heder Lene74 derinde... Knus

Anmeld

31. marts 2012

ønskebørn74

Malene76 skriver:

Vi har det godt... Det har været en stor omvæltning at blvie forældre. Det er så ubeskrivelig fantastisk.  Men også hårdt som i super meget hårdt. Felix har grædt for ikke at sige hvinet en del. Vi var til kranio Sekral massør med ham. Hun sagde han var skæv i bækkenet og i nakken, så det har hun så fikset. Det fik vi en hel anden søn ud af. Han er dog stadig en utålmodig og temparementsfuld herre. Han har det svært med maden ind i mellem, han kan have rigtig svært med at komme af med bøvserne og så skriger han voldsomt i lang tid. Så vi kommer ikke så meget ud endnu. Vi kan sagtens besøge venner og familie, men det der med at tage ned i byen og så sidde der og spise ham af, det kan jeg slet ikke byde nogen inden for en radius af 1 kilometer!  Det håber jeg der bliver bedre så vi ikke behøver holde så stramt øje med tiden, så vi kan være hjemme til næste måltid når vi er nede i byen. Men ALT er tilgivet når han smiler og griner og småsludre med lyde til os.  Han er en lækker lille sag.

KH Malene

Lyder hårdt men dejligt.. Min søster havde samme problem med sin den lille... Så begyndte hendes søn at få noget der heder Lefax og det tog det hele, han blev en helt ny dreng..

for at i snart er over den perriode!!!!

Anmeld

31. marts 2012

ønskebørn74

Malene76 skriver:

KH Malene

Her er et link til deres hjemmeside..

http://www.lefax.de/scripts/pages/de/lefax_pump-liquid/mein_kind_hat_bauchweh/ursachen/index.php

Anmeld

31. marts 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Endelig efter 8md. tvungen pause er vi igang igen!!!!!

Imorgen starter jeg på Estrofem, 3 gange dagligt og skal til scanning d. 16.4. Og håber på kort tid efter at kunne hente nogle at vores igloæg tilbage i hulen!!!!!!!

Er bare fyldt med glæde og jubel!!!!!  

Det er vores tur!!!!! Vi skal snart være forældre!!!!!!

Ih hvor dejligt. 

Så mange gange held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.