Her kan jeg da også være med 
Jeg hedder Line, er 19 år og bor i Holbæk med min dejlige kæreste. Han er 31, og lidt af samme årsag besluttede vi i efteråret at jeg skulle have taget min p-stav ud, og så bare tage det hele som det kom. Det er nu at alle vores vennepar arbejder på at blive gravide, og får børn, så for at følges lidt ad virkede det som om at tiden var rigtig. Desuden er jeg færdig med min HF her til Juni, og kan derfor tage et år med graviditet og barsel, inden jeg skal starte på pædagoguddannelsen til august '13, så det passede bare godt ind med uddannelse og det hele 
Og så er det jo selvfølgelig et rigtigt kærligheds-ønskebarn vi har fået lavet os 
Det er første gang for os begge to, og vi glæder os selvfølgelig rigtig meget.
Derudover skal vi til NF på onsdag. Jeg har dog set 'Mysen', i 7+2, da vi frygtede at den lille havde sat sig fast udenfor livmoderen. Udover at jeg blev rykket en uge tilbage i termin så alt rigtig fint ud, og jeg så det lille-bitte hjerte slå. Af samme årsag glæder kæresten sig meget til at se den lille og, forhåbentlig, få at vide at alt er som det skal være. Tror at han følte sig lidt snydt for oplevelsen til første scanning, men passe sit arbejde skulle han jo 
Nu er terminen sat til 18 november istedet, og jeg er derfor 12+1 idag 
Håber at I alle har det godt, og at jeres små bebser vokser derud ad 
Anmeld