Lær-lidt-om-hinanden-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Tildes mor

vgluich skriver:

Tillykke med alle de små prinser og prinsesser (:
Mig og Kæresten har dog kun været sammen i næsten 4 måneder, og det var faktisk lidt et uheld at jeg blev gravid, men vi var begge enige da vi fik det af vide, at vi nu ville være forældre.

Vi leder efter lejlighed sammen nu, venter dog som nummer 50 i køen til en, så der kan godt gå lidt tid..

vi har termin d. 6 november og er idag 10+3 uger henne, maven er stille begyndt at vokse og idag da jeg stod i badet kunne jeg tydelig mærke hvor han lå (vi ved jo ikke hvad køn det er, men alle har en fornemmelse af en dreng, og det har vi også selv)

Jeg er ved at uddanne mig til social- og sundhedshjælper, har dog 5 måneder tilbage når jeg går på barsel og min kæreste er igang med at uddanne sig til motorcykelmekaniker det er han først færdig med om 3½ år ca. 

Forresten så bor vi i silkeborg (: og er 18 og 21 år gamle

Stort tillykke med den lille! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

vgluich

Tildes mor skriver:

Stort tillykke med den lille! 

Jo tak, og tillykke med alle dine dejlige babyer (: 

Anmeld

15. april 2012

Tildes mor

vgluich skriver:

Jo tak, og tillykke med alle dine dejlige babyer (: 

Mange tak 

Anmeld

16. april 2012

aarhusfreak85

Hej alle sammen

Jeg hedder Kathrine og er 27 (lige om hjørnet - 7 maj).

Jeg er gift med Johnny og bor i viborg.

Vi venter barn nr. (3)4 (mistede i 07 en lille dreng) og har termin 11-11-12, er 10+2 i dag. så her er gang i huset...

Glæder mig til at snakke og udveksle tanker med jer...

knus Kathrine

Anmeld

20. april 2012

Oktopus

Jeg må hellere lige melde mig herinde :-)

Har virkelig søgt efter en net-mødregruppe, har en på altforbørn, men den er gået lidt i stå....
Også vupti fandt jeg jer :-)

Jeg hedder Karoline og jeg blev 20 år i februar. Jeg flyttede fra Århus til Roskilde 01.01.12 for at komme tættere på min kæreste, da vi har haft langdistance de sidste mange år. Det har været super skønt at kunne se hinanden når man havde lyst og ikke være afhængig af at man havde arbejde om lørdagen osv.
Vi har altid vidst at vi skulle have børn og giftes engang, men at det skulle være lige nu, var bestemt ikke meningen.

Jeg er sat til d. 3 November, så er 11+6 idag.
Jeg har været til en tryghedsscanning da jeg var 7+6 fordi jeg simpelthen var nød til at få bekræftet og se med mine egne øjne at det virkelig var sandt.. Og der lå den lille "klat" og man kunne se det fine hjerte som bankede - dejlig oplevelse.

På tirsdag gælder det NF-scanning og glæder mig til at se noget som ligner en baby..

Min graviditet har været præget af sindssyg meget opkast, men som min læge siger så er det kun gode tegn på at alt er som det skal være. Jeg har dog ikke kastet op de sidste 3 dage, så HÅBER så inderligt at jeg er kommet over det nu og bare kan se frem ad:-)

Anmeld

23. april 2012

Sukkermåsen

Hej alle sammen 

Jeg ville lige høre om i ville have en mere med! 

Jeg hedder Sheila og er 26 år min forlovede og jeg venter barn nr 2. Termin 6/11-2012

Jeg var til Nf svanning i dag og alt så fint ud, så nu kan vi godt fortælle det til familien.

til scanningen fik vi afvide at vores læge måtte havde regnet forkert for dagen lå en måned efter hun havde sat, men bare den lille kommer så er vi nu glade. nu er der også den BONUS at farmanden er hjemme til jul

Håber at i alle har det godt!

Kram Sheila

Anmeld

25. april 2012

Timse

Så vil jeg lige tilslutte mig denne gruppe også Mit navn er Tine jeg er 23 år gammel og bor sammen med min kæreste og vores hund, Jeg er uddannet socialrådgiver og arbejder til daglig på et jobcenter

Jeg er gravid med vores første barn, jeg har været til NF idag og har termin den 2. november

Anmeld

7. maj 2012

LRKH

Her kan jeg da også være med 

Jeg hedder Line, er 19 år og bor i Holbæk med min dejlige kæreste. Han er 31, og lidt af samme årsag besluttede vi i efteråret at jeg skulle have taget min p-stav ud, og så bare tage det hele som det kom. Det er nu at alle vores vennepar arbejder på at blive gravide, og får børn, så for at følges lidt ad virkede det som om at tiden var rigtig. Desuden er jeg færdig med min HF her til Juni, og kan derfor tage et år med graviditet og barsel, inden jeg skal starte på pædagoguddannelsen til august '13, så det passede bare godt ind med uddannelse og det hele 

Og så er det jo selvfølgelig et rigtigt kærligheds-ønskebarn vi har fået lavet os 

Det er første gang for os begge to, og vi glæder os selvfølgelig rigtig meget.

Derudover skal vi til NF på onsdag. Jeg har dog set 'Mysen', i 7+2, da vi frygtede at den lille havde sat sig fast udenfor livmoderen. Udover at jeg blev rykket en uge tilbage i termin så alt rigtig fint ud, og jeg så det lille-bitte hjerte slå. Af samme årsag glæder kæresten sig meget til at se den lille og, forhåbentlig, få at vide at alt er som det skal være. Tror at han følte sig lidt snydt for oplevelsen til første scanning, men passe sit arbejde skulle han jo 

Nu er terminen sat til 18 november istedet, og jeg er derfor 12+1 idag 

Håber at I alle har det godt, og at jeres små bebser vokser derud ad 

Anmeld

8. maj 2012

Stinmaj

Tillykke allesammen

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Hej Alle sammen..

Så vil jeg også lige melde mig på banen herinde..
Jeg hedder Anne og bor sammen med min forlovede Thomas. Jeg er 24 år gammel og Thomas er 30 år..  Vi bor i Østjylland, lidt uden for Randers... Vi venter vores første barn og det er en dejlig lille pige der ligger inde i maven.

Jeg har termin den 4. november og vi glæder os rigtig meget..  

Ellers så ville jeg bare ønske alle jer andre tillykke med jeres maver som nok efterhånden er begyndt at vokse en del..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.