Lær-lidt-om-hinanden-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

--BabyMus--

Tillykke med alle de fine maver allesammen 

Jeg er en pige på 27 år fra Aalborg, jeg bor sammen med min mand Kasper og vores datter Thilde Marie på snart 2 år (fra maj 2010). Vi venter endnu en lille ønske bønne i midten af november.

Jeg er idag et sted mellem 8+2 og 10+2 (terminen er stadig lidt usikker) 

Jeg glæder mig til at følge jer allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

M&F&C

Hej de damer

Må vist hellere også melde mig under denne terminsgruppe

STORT tillykke med alle mavserne ... nogen med mere indhold end andre

Jeg hedder Malene, er 23 år og venter mit andet barn Jeg har en datter, Frederikke, på 3½ år som glæææææder sig til at skulle være storesøster, ligesom hendes små veninder er blevet det den sidste tid (mine veninders døtre) Frederikke har ikke et forhold til sin bio-far, da han valgte ikke at have noget med os at gøre. Til gengæld har jeg fundet en sød kæreste, Thomas, som er far til Lillen i mavsen og uden tvivl udfylder faderrollen over for min datter. Da Thomas er velsignet med 3 skønne piger på 9, 3½ og knap 2 fra et tidligere forhold, er vi en stor familie hver anden weekend

Håber vi får en rigtig aktiv terminsgruppe - glæder mig til at følge jer allesammen

Anmeld

10. april 2012

Tildes mor

--BabyMus-- skriver:

Tillykke med alle de fine maver allesammen 

Jeg er en pige på 27 år fra Aalborg, jeg bor sammen med min mand Kasper og vores datter Thilde Marie på snart 2 år (fra maj 2010). Vi venter endnu en lille ønske bønne i midten af november.

Jeg er idag et sted mellem 8+2 og 10+2 (terminen er stadig lidt usikker) 

Jeg glæder mig til at følge jer allesammen 

Velkommen til og tillykke bønnen 

- flot navn din datter har hehe 

Anmeld

10. april 2012

--BabyMus--

Tildes mor skriver:

Velkommen til og tillykke bønnen 

- flot navn din datter har hehe 

TUsind tak og i lige måde :-)

Ja det er lidt sjovt med vores døtres navne

Anmeld

10. april 2012

Tildes mor

--BabyMus-- skriver:

TUsind tak og i lige måde :-)

Ja det er lidt sjovt med vores døtres navne

Ja meget hehe 

Anmeld

11. april 2012

Stinmaj

Her kan jeg da lige klemme mig ind som november-mor

Jeg hedder Christine (min egen mor kalder mig Stinmaj - deraf navnet). Jeg er 28 og kærester med min søde kæreste på 27. 

Vores lille mus er ikke planlagt !! Rundt omkring mig havde andre store problemer med at blive gravide, så jeg tænkte, at hvis vi nu var uforsigtige i et par måneder / et halvt år / et år, så kunne det være den kom omsider.

Men nej. Første elskovsnat efter jeg holdt med p-piller var der en lille mus der ville leve. Så det fik den lov til. 

Glæder mig til at følge jer andre. Er jeres lille baby/babyer stadig en hemmelighed ??

Anmeld

12. april 2012

Momster89

Hej

Jeg hører vidst også til herunder

Jeg hedder Solveig, er 22 og gravid med mit andet barn.

Jeg er i dag 7+4 med termin d. 26 november

Jeg har en søn på 2,5 med navnet Noah, og vi bor sammen med hans far og min forlovede Ivan på 31.

Glæder mig til at følge jeres maver

Anmeld

12. april 2012

Tildes mor

Solveig89 skriver:

Hej

Jeg hører vidst også til herunder

Jeg hedder Solveig, er 22 og gravid med mit andet barn.

Jeg er i dag 7+4 med termin d. 26 november

Jeg har en søn på 2,5 med navnet Noah, og vi bor sammen med hans far og min forlovede Ivan på 31.

Glæder mig til at følge jeres maver

Velkommen til! 

Anmeld

12. april 2012

M&F&C

Stinmaj skriver:

Her kan jeg da lige klemme mig ind som november-mor

Jeg hedder Christine (min egen mor kalder mig Stinmaj - deraf navnet). Jeg er 28 og kærester med min søde kæreste på 27. 

Vores lille mus er ikke planlagt !! Rundt omkring mig havde andre store problemer med at blive gravide, så jeg tænkte, at hvis vi nu var uforsigtige i et par måneder / et halvt år / et år, så kunne det være den kom omsider.

Men nej. Første elskovsnat efter jeg holdt med p-piller var der en lille mus der ville leve. Så det fik den lov til. 

Glæder mig til at følge jer andre. Er jeres lille baby/babyer stadig en hemmelighed ??

Tillykke med den lille mus i maven

Hos os, er det ikke hemmeligt - men ikke alle ved det endnu, da vi ikke har nået at være rundt hos alle, med den dejlige nyhed Og vi vil rigtig gerne selv fortælle det, ansigt til ansigt

Hvad med jer?

Anmeld

13. april 2012

vgluich

Tillykke med alle de små prinser og prinsesser (:
Mig og Kæresten har dog kun været sammen i næsten 4 måneder, og det var faktisk lidt et uheld at jeg blev gravid, men vi var begge enige da vi fik det af vide, at vi nu ville være forældre.

Vi leder efter lejlighed sammen nu, venter dog som nummer 50 i køen til en, så der kan godt gå lidt tid..

vi har termin d. 6 november og er idag 10+3 uger henne, maven er stille begyndt at vokse og idag da jeg stod i badet kunne jeg tydelig mærke hvor han lå (vi ved jo ikke hvad køn det er, men alle har en fornemmelse af en dreng, og det har vi også selv)

Jeg er ved at uddanne mig til social- og sundhedshjælper, har dog 5 måneder tilbage når jeg går på barsel og min kæreste er igang med at uddanne sig til motorcykelmekaniker det er han først færdig med om 3½ år ca. 

Forresten så bor vi i silkeborg (: og er 18 og 21 år gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.