Lær-lidt-om-hinanden-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.317 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

Tildes mor

Ja altså, egentlig kunne jeg jo kalde den en præsentations tråd ... meeeen, det bliver så kedeligt i længden!

Og nu synes jeg at vi skal have noget aktivitet herinde også - så hvorfor ikke starte med sådan en fin lille tråd her 

Og jeg skal nok lægge ud - i må jo selvfølgelig selv bestemme hvad i skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Tildes mor

Hej,

Jeg hedder Michelle. Jeg er 24 år og bor lidt uden for Esbjerg sammen med min kæreste, undskyld forlovede Martin og min datter Tilde Marie på 4½ som er fra september 2007.

Tildes far gik fra mig mens jeg ventede hende, og jeg har faktisk ikke set ham siden hvilket betyder at Martin er den eneste far Tilde kender til, og forhåbentlig bliver han ved med det.

Martin og jeg havde kendt i hinanden i 10 måneder da han flyttede ind i December 08 og i April 2010 startede vi på PB.

Og med en SA i bagagen er jeg nu endelig gravid igen og venter TRILLINGER!  Jeg er sat til den 17. November men jeg regner faktisk med allerede at føde i September.. men nu må vi se hvad der sker. 

Lige nu er jeg indlagt på sygehuset, men bliver udskrevet i morgen hvor jeg er 6+6.

Anmeld

31. marts 2012

TWT

Sikke en god idé Michelle

Tillykke med graviditeten, og wow TRILLINGER sikke en besked at få

Har er lidt om mig:

Heg hedder BIB(kan jeg desværre ikke afslørre, da graviditeten er hemmelig indtil vidre) Jeg bor sammen med min kæreste lidt uden for Århus, og dette er vores første barn. Vi blev gravide samme til sidste år, men det endte desværre i en abort.

Jeg er udannet social og sundhedshjælper, og søger ind på social og sundhedsassistent uddannelsen efter endt barsel.

Efter hvad jeg selv har regnet ud, er jeg idag 6+1 og har termin d. 23 nov. 

Anmeld

2. april 2012

SD

Tildes mor skriver:

Ja altså, egentlig kunne jeg jo kalde den en præsentations tråd ... meeeen, det bliver så kedeligt i længden!

Og nu synes jeg at vi skal have noget aktivitet herinde også - så hvorfor ikke starte med sådan en fin lille tråd her 

Og jeg skal nok lægge ud - i må jo selvfølgelig selv bestemme hvad i skriver

Ja, god ide at lave lidt aktivitet herinde

Jeg hedder Stine, er 31 år gammel. Gift med Michael og sammen har vi Noah på 5½. Da vi besluttede at vi gerne ville lave noah gik der kun 3 uger før testen viste positiv og alt var fryd og gammen.

Da Noah var 1½ smed vi præventionen og satsede jo på endnu en "hole in one" - det skulle ikke blive sådan. Men nu efter 4 år - 5 IUI forsøg - 1 IVF og nu det sidste ICSI er jeg ENDELIG gravid med termin d. 27. november. Jeg fødte Noah 5 uger for tidligt, så jeg er rigtig spændt på hvordan det går denne gang.

Jeg er uddannet pædagog og arbejder på en skole som klassepædagog.

Glæder mig super meget til at lære jer bedre at kende

Anmeld

4. april 2012

Omonigho

Et stort Tillykke med jeres graviditeter!

Jeg hedder Julia, er 34 år, og er gift med Wilson på ligeledes 34 år. VI ER FØDT DEN SAMME DAG!

Vi venter nr. 4 og jeg er i dag sådan ca 7+0.

Vi har en dreng på 8, en pige på 6, lille bebse, der lige er fyldt 1 år, og et stk bøllefrø i maven.

Jeg læser til jordemoder i Esbjerg, og skal starte op igen efter endt barsel nu her, den 16.04.2012.

Det bliver hyggeligt at følges ad herinde- det har været sjovt igennem sidste graviditet!

Mange hilsner

Julia

Anmeld

6. april 2012

NNGG

Skønt med noget aktivitet herinde!
Tillykke med jeres små spirer

Mit navn er Nanna, jeg er 21 år gammel og bor med kæresten i København. Vi har været sammen i 3,5 år og venter os det første barn. Jeg er 8+0 i morgen og indtil nu har jeg stortset ingen symptomer udover lidt større bryster.. Hmm.. Jeg er sat til den 17 nov
Glæder mig til at følge jer allesammen herinde

Anmeld

7. april 2012

Omonigho

NNGG skriver:

Skønt med noget aktivitet herinde!
Tillykke med jeres små spirer

Mit navn er Nanna, jeg er 21 år gammel og bor med kæresten i København. Vi har været sammen i 3,5 år og venter os det første barn. Jeg er 8+0 i morgen og indtil nu har jeg stortset ingen symptomer udover lidt større bryster.. Hmm.. Jeg er sat til den 17 nov
Glæder mig til at følge jer allesammen herinde

Tillykke med Peanut'en! 

Uhhh....jeg kan godt huske da jeg ventede nr. 1....havde heller ingen symptomer eller gener overhovedet. I hvert fald ikke det første lange stykke tid. 

Men nu er det godt nok en anden sag...kvalme, eksploderende bryster, hovedpine, ligamentsmerter og meeeegatræthed. Men det er jo godt for noget!

hilsner fra

Julia

Anmeld

7. april 2012

NNGG

Omonigho skriver:

Tillykke med Peanut'en! 

Uhhh....jeg kan godt huske da jeg ventede nr. 1....havde heller ingen symptomer eller gener overhovedet. I hvert fald ikke det første lange stykke tid. 

Men nu er det godt nok en anden sag...kvalme, eksploderende bryster, hovedpine, ligamentsmerter og meeeegatræthed. Men det er jo godt for noget!

hilsner fra

Julia

Tusind tak. Det er så spændende, men synes godt nok, der vælter en masse bekymringer ned over én, når man opdager at man har en spire inde i maven. Det bekymrer mig lidt, at jeg ikke rigtigt mærke til at jeg er gravid..

Træls med kvalme. Håber du får det bedre snart, så du kan nyde din graviditet - men som du selv siger - det er jo godt for noget
Hvor langt er du henne?

Anmeld

7. april 2012

Omonigho

Tildes mor skriver:

Hej,

Jeg hedder Michelle. Jeg er 24 år og bor lidt uden for Esbjerg sammen med min kæreste, undskyld forlovede Martin og min datter Tilde Marie på 4½ som er fra september 2007.

Tildes far gik fra mig mens jeg ventede hende, og jeg har faktisk ikke set ham siden hvilket betyder at Martin er den eneste far Tilde kender til, og forhåbentlig bliver han ved med det.

Martin og jeg havde kendt i hinanden i 10 måneder da han flyttede ind i December 08 og i April 2010 startede vi på PB.

Og med en SA i bagagen er jeg nu endelig gravid igen og venter TRILLINGER!  Jeg er sat til den 17. November men jeg regner faktisk med allerede at føde i September.. men nu må vi se hvad der sker. 

Lige nu er jeg indlagt på sygehuset, men bliver udskrevet i morgen hvor jeg er 6+6.

Wow wow wow  Hvor fedt med trillinger!!!

Kæmpe tillykke!

Anmeld

7. april 2012

Omonigho

NNGG skriver:

Tusind tak. Det er så spændende, men synes godt nok, der vælter en masse bekymringer ned over én, når man opdager at man har en spire inde i maven. Det bekymrer mig lidt, at jeg ikke rigtigt mærke til at jeg er gravid..

Træls med kvalme. Håber du får det bedre snart, så du kan nyde din graviditet - men som du selv siger - det er jo godt for noget
Hvor langt er du henne?

Jeg er 7+2 sådan ca.

Jeg tror bestemt ikke du har noget at bekymre dig om, der er jo utrolig mange kvinder som ingen symptomer har i lang tid- og det er jo egentlig bare dejligt! 

Peanut er helt sikkert ok derinde. (hehe...er vild med det navn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.