Frk-Lotusblomst skriver:
Det er jo også det. Ved jo egentlig godt at jeg burde tage dem. Men har levet uden hele mit liv selvom kosten angående det ikke er ændret.
Jeg kan bare mærke at jeg den sidste uge er blevet ualmindelig træt og ved ikke om det der med at starte, stoppe, starte og så igen stoppe på pillerne kan have en indvirkning på det. Og vil jo også gerne give en ny spire de bedste vilkår..
Så må jeg nok hellere bare starte op på dem igen..
Vil du sige jeg skal finde et bestemt mærke og blive ved med dem og så under en ny graviditet? eller må jeg godt tage nogle fakta vitaminer og skifte over til graviomega og gravikalk når jeg blvier gravid?
^^Måske er det underordnet, men vil bare gerne tage de forskellige produkter indenfor Gravi-produkterne under graviditet, selvom de er en smule dyre. 
Tak søde. 
Jeg forstår godt dine tanker
Men jeg ville i hvert fald tage det, som jeg ved jeg mangler - hvis du forstår. Det kan sagtens have en indvirkning på din energi, hvis vitaminerne ikke er i balance.
Jeg tror det er uden betydning, hvilket mærke det er (i hvert fald når vi snakker pris). Kalk er kalk og sådan er det. Jeg ved dog, at det har betydning hvilke jernpiller man tager. Jeg tog selv aminojern under min graviditet, da doseringen er lavere end de fleste jernpiller og de optages lettere over cellemembranen. (Derfor effektive, men ikke lige så hård mave, som man ellers kan få af jern)
Så jeg tror sagtens at du kan skifte, hvis det er det du ønsker 
Håber du forstod min smørre
hehe
Anmeld