Spørgsmål om vitaminer, skal jeg blive ved med dem på trods?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Hej piger..

Jeg har jo mistet to gange og her efter 2. gang stoppede jeg med vitaminpillerne fordi jeg ikke kunne overskue at huske dem! :/

Jeg er startet op på Gravitamin igen.
Mit spørgsmål er så, skal jeg egentlig fortsætte/igen begynde på GraviOmega og Kalk nu hvor jeg ikke længere er gravid, eller skal jeg først starte op på dem igen når jeg bliver gravid? Jeg spiser ikke meget fisk. Mælkeprodukter får jeg heller ikke nok af.
På forhånd tak. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

maria_wlt

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

Jeg har jo mistet to gange og her efter 2. gang stoppede jeg med vitaminpillerne fordi jeg ikke kunne overskue at huske dem! :/

Mit spørgsmål er så, skal jeg egentlig fortsætte/igen begynde på GraviOmega og Kalk nu hvor jeg ikke længere er gravid, eller skal jeg først starte op på dem igen når jeg bliver gravid? Jeg spiser ikke meget fisk. Mælkeprodukter får jeg heller ikke nok af.
På forhånd tak. ?

Jeg ville tage og købe nogen vitamin fra fakta til 50 kr i stedet.. de har det hele Og så en gang fiskeolie og kalk..

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Jeg tog Gravitamin fra vi startede PB. 

Så jeg ville klart bare blive ved med at tage gravitamin  

Anmeld

29. marts 2012

Nattøs

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger..

På forhånd tak. ?

Det vil jeg mene er op til dig selv

De råder at folk tager dem op til graviteten. men jeg glemte dem simpelthen inden, så det ente med at være on af on, om jeg tog dem. Jeg blev gravid efter 5 måneder efter p pille stop

Anmeld

29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

maria_wlt skriver:

Jeg ville tage og købe nogen vitamin fra fakta til 50 kr i stedet.. de har det hele Og så en gang fiskeolie og kalk..

Jeg skal vel stadig tage gravitaminen - med folsyren..

Mine kalkvitaminer er bare nogen billige nogle fra apoteket. Men kunne jo godt købe fiskeolien i en billig udgave også. for graviomegaen var rimelig dyr. Og jeg er jo ikke gravid...

tak

Anmeld

29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Trine89 skriver:

Jeg tog Gravitamin fra vi startede PB. 

Så jeg ville klart bare blive ved med at tage gravitamin  

Jeg har også taget Gravitamin siden juni 2011. Lige pånær de to gange jeg har mistet. Der har jeg lige haft en kort pause fra dem..

Tak..

Anmeld

29. marts 2012

maria_wlt

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg skal vel stadig tage gravitaminen - med folsyren..

Mine kalkvitaminer er bare nogen billige nogle fra apoteket. Men kunne jo godt købe fiskeolien i en billig udgave også. for graviomegaen var rimelig dyr. Og jeg er jo ikke gravid...

tak

Det kan bedre betale sig at finde nogen vitamin piller uden for meget A vitamin og folsyre ved siden af.. Gravitamin er ALT for dyre.. 

Måske de gravid piller de har fået i Bilka?!.. De typiske Gravitamin er total OVER price...

Anmeld

29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nattøs skriver:

Det vil jeg mene er op til dig selv

De råder at folk tager dem op til graviteten. men jeg glemte dem simpelthen inden, så det ente med at være on af on, om jeg tog dem. Jeg blev gravid efter 5 måneder efter p pille stop

Altså Gravitamin tager jeg og har jeg gjort siden vi startede!

Det er mere de to andre jeg er i tvivl om. Det kan vel ikke være godt for kroppen at starte, stoppe, starte, stoppe.
Så spørgsmålet er bare om jeg skal starte på kalk og fiskeolie igen inden en ny graviditet eller om jeg bare skal vente..
Altså kalk og fiskeolien..

Anmeld

29. marts 2012

Frk-Lotusblomst

maria_wlt skriver:

Det kan bedre betale sig at finde nogen vitamin piller uden for meget A vitamin og folsyre ved siden af.. Gravitamin er ALT for dyre.. 

Måske de gravid piller de har fået i Bilka?!.. De typiske Gravitamin er total OVER price...

Okay. dem har jeg alle dage spist og er tryg ved dem. Køber dem på nettet, der kan man spare en del. og fik så også lige et tilbud om at få 2 ekstra pakker med oveni de tre pakker der er i en kasse.
Så jeg har vist et stort lager, ca 9 pakker. haha så de skal ihvertfald lige bruges først.

Anmeld

29. marts 2012

FruK

Jeg tager Apovit Ekstra Multi- fra Apoteket og har gjort det siden jeg stoppede med p-piller. Der er også Folsyre i - ifølge Apoteket skulle der være det samme - de er bare noget billigere, så vidt jeg husker.

Ingen grund til at betale ekstra, fordi der står Gavid-et-eller-andet på! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.