Billige flybiletter...hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Zeta

Chritinap skriver:

Er det noget du har prøvet?

yes 2 gange i træk og flyver aldrig Ryan Air mere, never ever ;-) Det er også kritisk når det er forretning, hvor man skal være på et bestemt tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Zeta

Eva skriver:

Bare det ikke err sikkerheden der spares på...men det er jo ikke til at vide...??

Ryan flyver i helt nye fly, de har en meget lav gældsætning i modsætning til andre selskaber, men deres piloter er unge og har ikke mange år på bagen = billige i drift.

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Hvis du mener du kan nå det, se tidsfristen på forventet landing og afgang, så ja jump ud i det, men er den stram >45 min. så ville jeg melde fra, vær også forberedt på at stå en ½ dag ei lufthavnen. Alle flyselskaber skal dog betale erstatning ved mere end 2 timers forsinkelse, husk det, og spis dig ikke af med kupon til dårlig mad og drikke. God tur og bestilling ;-)

5 timer derned og 2½ time hjem....så mon ikke det passer meget godt...så skal vi bare finde på nogle sjove lege med alle ungerne-griner-

Anmeld

6. april 2009

Zeta

Eva skriver:

5 timer derned og 2½ time hjem....så mon ikke det passer meget godt...så skal vi bare finde på nogle sjove lege med alle ungerne-griner-

5 timer er en ½ dag :-( i min kalender, man ja, halv pris er jo også mange penge for dig, men vær forberedt på at det bliver et laaaangt ophold i lufthavnen, butikkerne bliver hurtigt kedelige. Du får hurtig brugt en del kr. på 5 timer. og 2½ den anden vej.

Et godt råd, køb nogle oppustelige nakkepuder hos T-Hansen (så kører det for dig!) eller FDM, så man kan tage en nappert i en stol, og have nogle solbriller med, så man kan lukke omverden ude, evt. med en iPOD. Kan også bruges i flyet, en fed ting som mange glemmer.

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

5 timer er en ½ dag :-( i min kalender, man ja, halv pris er jo også mange penge for dig, men vær forberedt på at det bliver et laaaangt ophold i lufthavnen, butikkerne bliver hurtigt kedelige. Du får hurtig brugt en del kr. på 5 timer. og 2½ den anden vej.

Et godt råd, køb nogle oppustelige nakkepuder hos T-Hansen (så kører det for dig!) eller FDM, så man kan tage en nappert i en stol, og have nogle solbriller med, så man kan lukke omverden ude, evt. med en iPOD. Kan også bruges i flyet, en fed ting som mange glemmer.

Som enlig mor på su så er tid noget af det jeg har mest af..kan jeg spare 5000kr så er 5 timer ingenting og så går tiden hurtigt når man hygger sig med børn...-smiler- så jeg ser ikke tiden som noget problem...slet ikke..

Anmeld

6. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Hej igen Eva.

Bare lige for en sikkerheds skyld, så har du tjekket at i flyver ud af samme lufthavn i London som i lander i ikke???
Min veninde skulle engang besøge mig i Spanien, og der havde hun liiiige overset, at hun fløj til Heathrow, men skulle videre fra Stansted.... UPS !

Lyder da skønt at spare 5.000 kr.

Line.

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

SØS skriver:

Hej igen Eva.

Bare lige for en sikkerheds skyld, så har du tjekket at i flyver ud af samme lufthavn i London som i lander i ikke???
Min veninde skulle engang besøge mig i Spanien, og der havde hun liiiige overset, at hun fløj til Heathrow, men skulle videre fra Stansted.... UPS !

Lyder da skønt at spare 5.000 kr.

Line.

Ups...det var ike så heldigt..Har lige tjekket og det skulle passe-smiler

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Ryan flyver i helt nye fly, de har en meget lav gældsætning i modsætning til andre selskaber, men deres piloter er unge og har ikke mange år på bagen = billige i drift.

Dét lyder ikke godt...tænkte også på tjek af fly, mekanikere osv..Har en veninde hvis far er flymekaniker i SAS og han har mange selskaber han ikke ville turde at flyve med, simpelthen fordi flyene ikke tjekkes godt nok.

Anmeld

6. april 2009

Stumpen

Eva skriver:

Jeg skal have løbt flybilletter til vores ferie...har lige lejet et hus i 14 dage i spanien....så nu skal der holdes ferie...feeeedt...men hvor kan jo købe de billigeste billetter??
Knus Eva..som nu har 2 uger i Spanien, en uge på Bornholm og en uge på Askø...så er ferien halvt fyldt..

Misunder dig din/jeres uge på Bornholm... Har du familie derovre eller fundet noget billigt?????

Anmeld

6. april 2009

3rollinger

Hej Eva

Maa jeg vaere nysgerrig og spoerge hvor I skal hen og hvornaar? Jeg skal nemlig selv paa ferie i Spanien i aar

Og saa kan jeg i oevrigt anbefale momondo.dk

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.