Billige flybiletter...hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. april 2009

Honningblomst

Jeg skal have løbt flybilletter til vores ferie...har lige lejet et hus i 14 dage i spanien....så nu skal der holdes ferie...feeeedt...men hvor kan jo købe de billigeste billetter??
Knus Eva..som nu har 2 uger i Spanien, en uge på Bornholm og en uge på Askø...så er ferien halvt fyldt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg skal have løbt flybilletter til vores ferie...har lige lejet et hus i 14 dage i spanien....så nu skal der holdes ferie...feeeedt...men hvor kan jo købe de billigeste billetter??
Knus Eva..som nu har 2 uger i Spanien, en uge på Bornholm og en uge på Askø...så er ferien halvt fyldt..

Ryan air, ubeskrivelig billigt.

Anmeld

6. april 2009

Bastian

www.flybillet.dk
www.rejseplanen.dk

Her kan man være heldig at finde billige billetter.

Anmeld

6. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Tjek www.momondo.com.

God ferie, -lyder herligt !

Anmeld

6. april 2009

Rasmine

Chritinap skriver:

Ryan air, ubeskrivelig billigt.

Men pas på dem, hørte man skulle købe tillægsydelser, som for eksempel adgang til toilettet.

Anmeld

6. april 2009

Zeta

Hvis det hedder Spaninen så kan jeg varmt anbefale http://www.norwegian.no de flyver fra Kastrup og andre andre danske lufthavne. Og de er knaldbillige, især hvis du er i god tid. Højsærson koster altid, her gælder reglen, jo tættere på afrejse jo billigere.

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Hvis det hedder Spaninen så kan jeg varmt anbefale http://www.norwegian.no de flyver fra Kastrup og andre andre danske lufthavne. Og de er knaldbillige, især hvis du er i god tid. Højsærson koster altid, her gælder reglen, jo tættere på afrejse jo billigere.

De er billige hjem men ikke ud...10.000kr skal vi give for 5 mennesker...

Anmeld

6. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva skriver:

5 personer... ?

Prøv www.airberlin.dk

Anmeld

6. april 2009

Zeta

Det er måske udrejsen der ligger i højsærson. Prøv evt. imorgen og de næste par dage, de ændrer priserne dynamisk, men sørg for ikke at acceptere cockies i din browser, da de ellers efterlader et "fingeraftryk" på din pc'er så de kan se at du er en genganger og dermed ryger prisen ofte bare op :-)

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Det er måske udrejsen der ligger i højsærson. Prøv evt. imorgen og de næste par dage, de ændrer priserne dynamisk, men sørg for ikke at acceptere cockies i din browser, da de ellers efterlader et "fingeraftryk" på din pc'er så de kan se at du er en genganger og dermed ryger prisen ofte bare op :-)

Det hjælper ikke....så skal jeg tage den store ud af skolen en uge men det vil jeg alligevel ikke være bekendt...må jo betale det det koster så...og nej, det er begge dele i højsæson..faktisk er det mest hjemrejse der er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.