Billige flybiletter...hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

Honningblomst

SØS skriver:

5 personer... ?

Prøv www.airberlin.dk

Alene afsted med tre børn...det synes jeg alligevel ikke er ferie-griner- så jeg tager barnepige med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

Bastian

Eva skriver:

Det hjælper ikke....så skal jeg tage den store ud af skolen en uge men det vil jeg alligevel ikke være bekendt...må jo betale det det koster så...og nej, det er begge dele i højsæson..faktisk er det mest hjemrejse der er...

Rejser I en weekend? For det kan være noget dyrere. Jeg har leget lidt med at finde billetter til USA (vi skal først afsted igen næste år), men der var 4-5000 krs(på 4 billetter) forskel, om det var en hverdag eller en weekend.

Anmeld

6. april 2009

Zeta

6. april 2009

Zeta

Men pas på dem, hørte man skulle købe tillægsydelser, som for eksempel adgang til toilettet.

Ryan Air stinker, det er aldrig direkte forbindelser, og misser man en connection, så er helvede løs, og så ender man i en lufthavn i en ½ dag....

Never Ever Ryan Air (NERA) ;-)

Anmeld

6. april 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Men pas på dem, hørte man skulle købe tillægsydelser, som for eksempel adgang til toilettet.

Har lige fløjet med dem selv.
Men det er rigtig nok det du har med toilet billet
De vil til at tage 2 kr. for at man går på toilettet, men det er jo hvad det er.

Anmeld

6. april 2009

Kvindemin

Zeta skriver:

Ryan Air stinker, det er aldrig direkte forbindelser, og misser man en connection, så er helvede løs, og så ender man i en lufthavn i en ½ dag....

Er det noget du har prøvet?

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Nu fandt jeg ellers lige noget godt og billigt men der skal vi mellemlande og flyve med ryan air fra London den ene gang..men så koster det kun 5000kr og 4000kr for 14 dage i spanien, så mon ikke det går...eller??

Anmeld

6. april 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Nu fandt jeg ellers lige noget godt og billigt men der skal vi mellemlande og flyve med ryan air fra London den ene gang..men så koster det kun 5000kr og 4000kr for 14 dage i spanien, så mon ikke det går...eller??

Jeg fløj til London med Ryan air.
Og det er altså fint nok, man skal jo bare helt frem. Ik
Men alligevel er det da en 'busbillet i luften'. Men altså, så skal man heller ikke være mere sippet. Hellere sparer lidt penge.

Anmeld

6. april 2009

Zeta

Eva skriver:

Hvis du mener du kan nå det, se tidsfristen på forventet landing og afgang, så ja jump ud i det, men er den stram >45 min. så ville jeg melde fra, vær også forberedt på at stå en ½ dag ei lufthavnen. Alle flyselskaber skal dog betale erstatning ved mere end 2 timers forsinkelse, husk det, og spis dig ikke af med kupon til dårlig mad og drikke. God tur og bestilling ;-)

Anmeld

6. april 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Jeg fløj til London med Ryan air.
Og det er altså fint nok, man skal jo bare helt frem. Ik
Men alligevel er det da en 'busbillet i luften'. Men altså, så skal man heller ikke være mere sippet. Hellere sparer lidt penge.

Bare det ikke err sikkerheden der spares på...men det er jo ikke til at vide...??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.