Sommerferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Sifling

***S*** skriver:

Øøv, hvor ærgeligt der ikke er mulighed for ferie sydpå!!  Meen Jylland kan jo os være rigtig hyggeligt!

Okay, skal man have mme i de brikker man kan få og så en tom sutteflaske?? Man må da ikke have pulver med vel?  Har godt tænkt over det med klapvogn, da vores er helt ny... Men vi må måske låne Martin s søsters klapvogn..

Vi havde bare de der brikker med, og så havde vi frugtmos, hvis nu han skulle blive helt umulig Ved ikke hvad reglerne for pulveret er, men kan forestille mig at det i hvert fald skal være en lukket pakke.. Vi havde ikke vores barnevogn med da jeg fik at vide af flere andre at de havde fået ridset deres en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

***S***

Sifling skriver:

Vi havde bare de der brikker med, og så havde vi frugtmos, hvis nu han skulle blive helt umulig Ved ikke hvad reglerne for pulveret er, men kan forestille mig at det i hvert fald skal være en lukket pakke.. Vi havde ikke vores barnevogn med da jeg fik at vide af flere andre at de havde fået ridset deres en del

Har været inde og læse lidt om det KBH lufthavns hjemmeside..

og vi tager os bare de brikker med, med MME. Havde du brikkerne i de små plastik poser som man skal opbevare div. ting i?? eller havde du dem bare i tasken?

Undskyld alle mine spørgsmål...

Anmeld

2. april 2012

Sifling

***S*** skriver:

Har været inde og læse lidt om det KBH lufthavns hjemmeside..

og vi tager os bare de brikker med, med MME. Havde du brikkerne i de små plastik poser som man skal opbevare div. ting i?? eller havde du dem bare i tasken?

Undskyld alle mine spørgsmål...

Bare spørg løs
Vi havde både mme og grød i en alm frysepose og så tog vi bare den op og lagde ved siden af håndtasken i tjek ind De sagde ikke noget, så går ud fra at det var okay :p Men ellers kan i jo bare spørge dem når i kommer der ud, de har masser af de der poser hvis det er

Anmeld

4. april 2012

***S***

Sifling skriver:

Bare spørg løs
Vi havde både mme og grød i en alm frysepose og så tog vi bare den op og lagde ved siden af håndtasken i tjek ind De sagde ikke noget, så går ud fra at det var okay :p Men ellers kan i jo bare spørge dem når i kommer der ud, de har masser af de der poser hvis det er

Okay!

Tusind tak for svar! (Nu er der mere ro på... )

De er jo bare så strenge med deres regler, så gik lidt i panik.. William´s mad er jo meget vigtig for William!  (Meget madglad dreng)

Anmeld

5. april 2012

Sifling

***S*** skriver:

HeHehHehe

Okay!

Tusind tak for svar! (Nu er der mere ro på... )

De er jo bare så strenge med deres regler, så gik lidt i panik.. William´s mad er jo meget vigtig for William!  (Meget madglad dreng)

Hehe, Ja der er ikke noget være end en sulten baby

Anmeld

5. april 2012

Røverdatter

Årh det lyder lækkert med en tur til Spanien! Det er sådan et dejligt land! Gid det var mig..

Vi har valgt at spare sammen til en to-måneders tur til enten Peru, Mexico eller Indien 1. december til 1. februar. Glæder mig helt vildt til at være et varmt sted over vinteren

Rigtig god tur til jer..  

Anmeld

8. april 2012

***S***

Himmelsmil skriver:

Årh det lyder lækkert med en tur til Spanien! Det er sådan et dejligt land! Gid det var mig..

Vi har valgt at spare sammen til en to-måneders tur til enten Peru, Mexico eller Indien 1. december til 1. februar. Glæder mig helt vildt til at være et varmt sted over vinteren

Rigtig god tur til jer..  

Tusind tak!! glæder os meget!!

Hold da op, der lyder godt nok os rigtig lækkert med 2 måneders ferie!! Har I været afsted os længe får?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.