Sommerferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. marts 2012

***S***

Heej Piger

Så er sommerferien bestilt!!!  Turen går til Spanien den 8 Maj, i 9 dage!   Og hold nu K... hvor jeg glæder mig til  og varme!!

MEEN Hvad er vigtig at have med til lille William som til den tid er 8 ½ måned!!!  Udover fakta 50!

Hvor går jeres sommerferie hen i år??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Frejsmor

***S*** skriver:

Heej Piger

Så er sommerferien bestilt!!!  Turen går til Spanien den 8 Maj, i 9 dage!   Og hold nu K... hvor jeg glæder mig til  og varme!!

MEEN Hvad er vigtig at have med til lille William som til den tid er 8 ½ måned!!!  Udover fakta 50!

Åårh det lyder da bare lækkert!!

Bum bum ja, hvad skal man lige huske... Min første tanke:

Solhat/bøllehat

Badebleer/badetøj

Noget rigtig trygt til flyveturen(bamse, legetøg, dyne, hvad William nu finder mest tryghed ved)

Tjaa, her er der ikke snakket konkrete sommerferieplaner, meeen måske man snart skulle få ordnet pas, just in case..

Anmeld

29. marts 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Heej Piger

Eeej hvor lækkert!!! Gid det var mig! Jeg håber i får en rigtig skøn oplevelse! Husk endelig BILLEDER i spandevis, ikk?!  

Jeg tror desværre ikke der bliver sommerferie for os i år - pengene er ikke lige til det Men vi skal til Jylland i påsken - det er jo også en slags ferie hehe

Anmeld

30. marts 2012

***S***

Frejsmor skriver:

Åårh det lyder da bare lækkert!!

Bum bum ja, hvad skal man lige huske... Min første tanke:

Solhat/bøllehat

Badebleer/badetøj

Noget rigtig trygt til flyveturen(bamse, legetøg, dyne, hvad William nu finder mest tryghed ved)

Tjaa, her er der ikke snakket konkrete sommerferieplaner, meeen måske man snart skulle få ordnet pas, just in case..

Gud JA!! Sku da Pas!!  Haha må jeg ud og ha lavet på mandag!

God idé med noget trykhed til flyve turen!

Glæder mig meget til ferien, vi valgte at tage afsted i maj, da jeg tror juli/august er for varmt for William!

Håber os I kommer afsted!

Anmeld

30. marts 2012

***S***

Katte87 skriver:

Eeej hvor lækkert!!! Gid det var mig! Jeg håber i får en rigtig skøn oplevelse! Husk endelig BILLEDER i spandevis, ikk?!  

Jeg tror desværre ikke der bliver sommerferie for os i år - pengene er ikke lige til det Men vi skal til Jylland i påsken - det er jo også en slags ferie hehe

Tak smukke!!  

Jeg HUSKER at tage en MASSE billeder af strandløven William!!!

Vi har os kun råd til det i år, fordi vi fik skat penge tilbage!!  Og så har Martins forældre en lejlighed i Spanien, så det er kun fly billetten der koster!!

Hvor hyggeligt med familie tur til Jylland!!  I sommerhus eller hvordan?

Vi skal på familie tur til fyn i slutningen af April med hele min familie i sommerhus!  Skal nok blive festligt!

Anmeld

30. marts 2012

HeidiØ

***S*** skriver:

Heej Piger

iiiih MISUNDELIIIIIIIG! Sol og varme, hvor er I heldige!

Vi smutter nok "bare" en tur til et lækkert sted i Nordtyskland i år og evt i sommerhus i Nordjylland med et vennepar. Vi har jo et forestående bryllup og dermed en bryllupsrejse som vi nupper til vinter, somewhere exotic!

Anmeld

30. marts 2012

Kofoed.

Vi skal over til min bror i en periode, hvor vi forhåbentlig kan fise rundt i kbh og se en masse ting og hygge med kbhs forlystelser. Evt lige sige hej til et par baby.dker

Anmeld

30. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Vi skal over til min bror i en periode, hvor vi forhåbentlig kan fise rundt i kbh og se en masse ting og hygge med kbhs forlystelser. Evt lige sige hej til et par baby.dker

Hvornår skal i det? Jeg hilser altid gerne på  

Anmeld

30. marts 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Tak smukke!!  

Jeg HUSKER at tage en MASSE billeder af strandløven William!!!

Vi har os kun råd til det i år, fordi vi fik skat penge tilbage!!  Og så har Martins forældre en lejlighed i Spanien, så det er kun fly billetten der koster!!

Hvor hyggeligt med familie tur til Jylland!!  I sommerhus eller hvordan?

Vi skal på familie tur til fyn i slutningen af April med hele min familie i sommerhus!  Skal nok blive festligt!

Det er bare så lækkert med SKAT-penge! hehe. Og luksus at de har en lejlighed Så er det hele lidt mere overskueligt og til at betale.

Mine forældre har en campingvogn stående i Sønderomme?! (aner ikke hvor det er .) og så skal vi bo i en hytte et par dage Nu håber jeg bare på noget deeejligt vejr 

Hyggeligt med sommerhus også! Det kunne jeg godt tænke mig at have

Anmeld

30. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hvornår skal i det? Jeg hilser altid gerne på  

Det ved vi ikke endnu, kommer an på hvornår operationen ligger, skal jo helst kunne gå
Men peter får måske også arbejde derover, hvis der kommer skybrud igen i år, så måske vi er der i længere tid, men tror det bliver sidst i juli, hvis ikke jeg skal opereres i maj, for så bliver der før, så vi kan kommer op til peters mor i ferien også, ellers må hun desværre vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.