Sommerferie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

SaNiNa

iiih hvor lyder det altså bare dejlig og det er jo lige som lidt men som de andre skrive så en god solhat med uv beskyttelse det sammen i badetøj ved hummel laver nogle rigtig gode heldragter med korte ben som er uv beskyttet.

noget legetøj, lille tæppe til når han skal have sine lure, kortærmet bluse også langærmet.

og så skal i huske han ikke må udsættes for direkte sollys ret lang tid om dagen da deres hud ikke kan tåle det.

hvis i skal have mme med så i nok lige tjekke toldreglerne.

Vores sommerferie går til Paris 5 dag Disneyland 5 dag og hvis de to unger kan klare mere vil vi inten til noget strand eller london og hvis de er helt færdig køre vi hjem og stoppe ved et tog museum i tyskland nicklas er jo helt skør med toge.

Ellers så skal vi bare rund lidt i lille danmark med vores campingvogn.

Vi har også først ferie i september da manden ikke kan få før men det gør nu eller ikke os noget for så kommer vi uden for højsæsonen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

***S***

HeidiØ skriver:

iiiih MISUNDELIIIIIIIG! Sol og varme, hvor er I heldige!

Vi smutter nok "bare" en tur til et lækkert sted i Nordtyskland i år og evt i sommerhus i Nordjylland med et vennepar. Vi har jo et forestående bryllup og dermed en bryllupsrejse som vi nupper til vinter, somewhere exotic!

Uuuhh Bryllup!!  Det lyder dejligt!! Hvornår skal det være??

Nord-Tyskland/Jylland kan jo os være dejlige steder med en masse solskin!!

Anmeld

30. marts 2012

***S***

Kofoed. skriver:

Vi skal over til min bror i en periode, hvor vi forhåbentlig kan fise rundt i kbh og se en masse ting og hygge med kbhs forlystelser. Evt lige sige hej til et par baby.dker

Det lyder hyggeligt!!  

Man kan os se mange spændende ting i den store by København!  

Vi  finger for en dejlig  varm dansk solskins sommer!

Anmeld

30. marts 2012

***S***

Katte87 skriver:

Det er bare så lækkert med SKAT-penge! hehe. Og luksus at de har en lejlighed Så er det hele lidt mere overskueligt og til at betale.

Mine forældre har en campingvogn stående i Sønderomme?! (aner ikke hvor det er .) og så skal vi bo i en hytte et par dage Nu håber jeg bare på noget deeejligt vejr 

Hyggeligt med sommerhus også! Det kunne jeg godt tænke mig at have

Hahaha  Det aner jeg heller hvor er!!  Men det lyder super hyggeligt! Vi  finger for en masse solskin her i påsken!

JAA Skat er fantastisk i år!!  Ja det er lækkert de har lejlighed dernede, så er det nemlig nemmere at betale!

Rigtig god ferie i påsken!

Anmeld

30. marts 2012

***S***

SaNiNa skriver:

iiih hvor lyder det altså bare dejlig og det er jo lige som lidt men som de andre skrive så en god solhat med uv beskyttelse det sammen i badetøj ved hummel laver nogle rigtig gode heldragter med korte ben som er uv beskyttet.

noget legetøj, lille tæppe til når han skal have sine lure, kortærmet bluse også langærmet.

og så skal i huske han ikke må udsættes for direkte sollys ret lang tid om dagen da deres hud ikke kan tåle det.

hvis i skal have mme med så i nok lige tjekke toldreglerne.

Vores sommerferie går til Paris 5 dag Disneyland 5 dag og hvis de to unger kan klare mere vil vi inten til noget strand eller london og hvis de er helt færdig køre vi hjem og stoppe ved et tog museum i tyskland nicklas er jo helt skør med toge.

Ellers så skal vi bare rund lidt i lille danmark med vores campingvogn.

Vi har også først ferie i september da manden ikke kan få før men det gør nu eller ikke os noget for så kommer vi uden for højsæsonen

Tak for de gode råd!!

Hvor hyggeligt med Disneyland og Paris!  Ungerne bliver jo helt vilde! Og fedt for Nicklas er skal på tog museum!

Elsker os selv ferie i campingvognen!! Vi skal helt klart have en campingvogn når pengene er til det!!

Lyder til i får en super dejlig ferie, vi håber på en fantastisk dansk sommer!!

Anmeld

31. marts 2012

HeidiØ

***S*** skriver:

Uuuhh Bryllup!!  Det lyder dejligt!! Hvornår skal det være??

Nord-Tyskland/Jylland kan jo os være dejlige steder med en masse solskin!!

1/9 Iih jeg glæder mig!

Ooooork ja, solen SKAL bare komme til DK i år!

Anmeld

31. marts 2012

SaNiNa

***S*** skriver:

Tak for de gode råd!!

Hvor hyggeligt med Disneyland og Paris!  Ungerne bliver jo helt vilde! Og fedt for Nicklas er skal på tog museum!

Elsker os selv ferie i campingvognen!! Vi skal helt klart have en campingvogn når pengene er til det!!

Lyder til i får en super dejlig ferie, vi håber på en fantastisk dansk sommer!!

Vi har også kun campingvogn fordi vi kunne købe min farmor og farfars på afbetaling. men tror at når den er betalt af så skal vi have en nye og letter model selvom den heller ikke er en gammel model.

Anmeld

31. marts 2012

Sifling

Åh jeg ville gerne på sommer ferie! Men min kæreste er kok, så han skal arbejde heeele ferien Og jeg starter i skole til August, så der er ikke mulighed for at flytte det, øvøv Vi skal så også til Jylland her i Påsken, til min mor.. Men ved ikke hvor meget man kan kalde det ferie Ville nu nok foretrække en tur syd på

Ang. flyveturen, så har vi jo været i Polen med Jolan. Man kan sagtens have babymad/mme med om bord på flyet, også selvom det er over de 100ml Sørg for at han enten sutter på en sut eller spiser når i letter/lander da det mindsker trygget i ørerne Og ja, noget spændene han kan lege med er helt klart en god idé
Jeg vil fraråde jer at tage en "pæn" klapvogn/barnevogn med, da de virkelig smider med dem
Ellers må i jo bare have en super god tur

Anmeld

1. april 2012

***S***

HeidiØ skriver:

1/9 Iih jeg glæder mig!

Ooooork ja, solen SKAL bare komme til DK i år!

Kan jeg godt forstå du gør!!!  Det bliver rigtig spændende!!

Anmeld

1. april 2012

***S***

Sifling skriver:

Åh jeg ville gerne på sommer ferie! Men min kæreste er kok, så han skal arbejde heeele ferien Og jeg starter i skole til August, så der er ikke mulighed for at flytte det, øvøv Vi skal så også til Jylland her i Påsken, til min mor.. Men ved ikke hvor meget man kan kalde det ferie Ville nu nok foretrække en tur syd på

Ang. flyveturen, så har vi jo været i Polen med Jolan. Man kan sagtens have babymad/mme med om bord på flyet, også selvom det er over de 100ml Sørg for at han enten sutter på en sut eller spiser når i letter/lander da det mindsker trygget i ørerne Og ja, noget spændene han kan lege med er helt klart en god idé
Jeg vil fraråde jer at tage en "pæn" klapvogn/barnevogn med, da de virkelig smider med dem
Ellers må i jo bare have en super god tur

Øøv, hvor ærgeligt der ikke er mulighed for ferie sydpå!!  Meen Jylland kan jo os være rigtig hyggeligt!

Okay, skal man have mme i de brikker man kan få og så en tom sutteflaske?? Man må da ikke have pulver med vel?  Har godt tænkt over det med klapvogn, da vores er helt ny... Men vi må måske låne Martin s søsters klapvogn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.