Fødselsorgasmer - Artikel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

MariaJ

Pixi-pigen skriver:

Troede virkelig ikke at det eksisterede? Jeg var ikke engang i nærheden af det, da jeg kunne mærke hver en lille fiber springe forneden vil nærmere kalde det for en fødselsskærsild forbinder det også for meget med noget seksuelt, til at jeg ønske at opleve det under en fødsel. Men som du selv skriver, så er det ikke noget man slev kan styre, men kroppen kan derimod.

Synes også fødselsskærsild virker mere betegnende for min oplevelse. Jeg synes pressefasen var fuldstændig afskyelig, og i hvert fald ikke forbundet med noget som helst seksuelt, medmindre smerter siger en noget i den sammenhæng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

mariamiss6

Tak for svar alle

Må forresten lige påpege at jeg var nervøs for om denne debat skulle udvikle sig grimt, men det ser heldigvis ud til at alle har et åbent sind, i forhold til andres oplevelser og tanker

Anmeld

30. marts 2012

Anonym

Jeg har stemt nej, men tillykke til dem der har hehe

- Har aldrig hørt om det før, men ja hvorfor ikke

Jeg har faktisk aldrig fået en orgasme, så ved ikke hvad jeg er gået glip af

Anmeld

30. marts 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg har stemt nej, men tillykke til dem der har hehe

- Har aldrig hørt om det før, men ja hvorfor ikke

Jeg har faktisk aldrig fået en orgasme, så ved ikke hvad jeg er gået glip af

du er gået glip af noget daaaaarjligt så

Jeg fik faktisk stort set heller ikke orgasmer, før fødsel, men efter fødsel er det næsten helt svært at undgå

Anmeld

30. marts 2012

Pixi-pigen

MariaJ skriver:

Synes også fødselsskærsild virker mere betegnende for min oplevelse. Jeg synes pressefasen var fuldstændig afskyelig, og i hvert fald ikke forbundet med noget som helst seksuelt, medmindre smerter siger en noget i den sammenhæng.

Hehe tja der findes vel nogen som godt kan lide smerte:-0 mon ikke en fødsel lige er noget for sådan en hehe

Anmeld

30. marts 2012

Zafir

Altså - jeg vil sige, at en fødsel for mig er en mega psykisk orgasme MEN jeg har ikke oplevet en fysisk orgasme under mine fødsler.

Anmeld

31. marts 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Altså - jeg vil sige, at en fødsel for mig er en mega psykisk orgasme MEN jeg har ikke oplevet en fysisk orgasme under mine fødsler.

Heheheheh men det er jo noget helt andet Zafir

Alt for teknisk......

Anmeld

31. marts 2012

Lullaby

Jamen er det da ikke ligesom at det er tabu at snakke om at man bliver seksuelt opstemt ved, at baby ammer netop fordi at der bliver suttet på ens brystvorter?

Jeg har ikke selv oplevet det men kan da godt forstå hvis folk oplever det. Og det er da lige så meget tabu

Anmeld

31. marts 2012

mariamiss6

Lullaby skriver:

Jamen er det da ikke ligesom at det er tabu at snakke om at man bliver seksuelt opstemt ved, at baby ammer netop fordi at der bliver suttet på ens brystvorter?

Jeg har ikke selv oplevet det men kan da godt forstå hvis folk oplever det. Og det er da lige så meget tabu

Jo det har du ret i, det er nok lige store tabuer....

Men igen, ingen af deene kan man jo styre...

Anmeld

3. april 2012

crille

Har ikke født endnu, men hvor syntes jeg bare det er skønt at nogen tager tråde op, der arbejder inden for tabuer. Hvor er det vigtigt at vi får debatten igang og at kvinder der oplever enten orgasme under fødsel eller opstemthed under amning ( de to eksempler jeg har læst og ikke anede eksisterede) ikke behøves at føle sig alene. 

TAK for denne info, skulle det ske for mig, vil jeg nu vide at det KAN altså ske og derfor kunen have en meget bedre reaktion på det.

Har ikke stemt, men syntes bestemt ikek det er ulækkert eje heller noget jeg vil ønske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.