Fødselsorgasmer - Artikel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

mariamiss6

Bonde-liv skriver:

nej. men smaaart haha

ej jeg har også svært ved at se forbindelsen... men samtidig.. så ku det da være rart med en smertepause

ha dream on.... Der findes ikke smertepauser på preseveer efter 2½ time  

jeg var desværre ikke fritaget fra smerte under orgasmen... DEt var ligesom bare en tilføjelse til hvad der i forvejen skete med min krop....

Sikkert også derfor tvivlen lurede ind til jeg ligesom fik det prøvet igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Anonym

jeg har ført hørt om det, - googler man under smertefri fødsler, tror jeg der kommer noget op om noget trance/orgasme halløj..

Men jeg ville så bare sige at jeg syntes det er logisk. Grunden til at en fødsel er en så overvældene oplevelse er jo, at der ud over smerten er en så stor berøring i de nedre regioner. Og jeg har tit sammenlignet med når vi dyrker noget af det mere kreative sex der involverer en hånd i stedet for det sædvanlige. Det er lidt voldsomt, men i denne sammenhæng er det jo fedt...

Anmeld

29. marts 2012

Pixi-pigen

Troede virkelig ikke at det eksisterede? Jeg var ikke engang i nærheden af det, da jeg kunne mærke hver en lille fiber springe forneden vil nærmere kalde det for en fødselsskærsild forbinder det også for meget med noget seksuelt, til at jeg ønske at opleve det under en fødsel. Men som du selv skriver, så er det ikke noget man slev kan styre, men kroppen kan derimod.

Anmeld

29. marts 2012

-Sigrid-

Nope ingen orgasmer her - af hvad jeg oplevede 

MEN jeg nød presseveerne, jeg syntes direkte at de var behagelige 

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

jeg har ført hørt om det, - googler man under smertefri fødsler, tror jeg der kommer noget op om noget trance/orgasme halløj..

Men jeg ville så bare sige at jeg syntes det er logisk. Grunden til at en fødsel er en så overvældene oplevelse er jo, at der ud over smerten er en så stor berøring i de nedre regioner. Og jeg har tit sammenlignet med når vi dyrker noget af det mere kreative sex der involverer en hånd i stedet for det sædvanlige. Det er lidt voldsomt, men i denne sammenhæng er det jo fedt...

Tak fordi du har et åbent sind

Anmeld

29. marts 2012

morbibi

mariamiss6 skriver:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1142616.ece

Jeg så lige denne her artikel, og spekulerede på om der er nogle her der selv har prøvet at få orgasme under fødsel?

Det er vel nok, som artiklen siger, et stort tabu emne, fordi man ikke normalt forbinder de to ting.....

Men, jeg kan faktisk afsløre, at jeg selv oplevede min første sprøjteorgasme under min første fødsel. Den var ultra kort, men jeg kan tydeligt huske at jeg ligesom blev forstyrret i mine tanker, og tænkte "øhm, hov, hvad var det!?" Og jeg har siden da haft forholdsvis nemt ved at få orgasmer, både almindelige, men især sprøjteorgasmer.....

Måske er emnet mere passende under sex og samliv, men jeg kunne ikke blive enig med mig selv, og lagde den derfor her, under fødsel..... 

Der er mulighed for at svare anonymt.

Jeg har stemt blankt, men ved, at jeg ikke har oplevet det, men har ikke nogen holdning til, om det er ulækkert etc.

Men nej, det har jeg aldrig prøvet

Anmeld

29. marts 2012

Fenja09

Har stemt nej og fedt for dem der har - synes ikke lige der var en svarmulighed der passede 100 % på det jeg synes. Men nej jeg har ikke selv oplevet at få en orgasme under fødslen, det gjorde så helveds ondt, og havde jeg haft en orgasme ville jeg bestemt have mærket det

Synes dog ikke det er specielt "fedt" for dem der har oplevet og ligeledes synes jeg heller ikke det er ulækkert. Ved egentlig ikke helt hvad jeg skal mene om det - det er jo ikke noget kvinden selv vælger, men ville nok ikke selv synes at jeg havde oplevet noget fedt, hvis jeg havde fået en orgasme under fødslen.

/Fenja

Anmeld

30. marts 2012

mariamiss6

Fenja09 skriver:

Har stemt nej og fedt for dem der har - synes ikke lige der var en svarmulighed der passede 100 % på det jeg synes. Men nej jeg har ikke selv oplevet at få en orgasme under fødslen, det gjorde så helveds ondt, og havde jeg haft en orgasme ville jeg bestemt have mærket det

Synes dog ikke det er specielt "fedt" for dem der har oplevet og ligeledes synes jeg heller ikke det er ulækkert. Ved egentlig ikke helt hvad jeg skal mene om det - det er jo ikke noget kvinden selv vælger, men ville nok ikke selv synes at jeg havde oplevet noget fedt, hvis jeg havde fået en orgasme under fødslen.

/Fenja

Jeg ved heller ikke om jeg ligefrem synes det var fedt på den måde... Altså, fødslen og smerterne stoppede jo ikke så jeg kunne nyde det på nogen som helst seksuel måde (heldigvis da)... 

Men jeg synes det var vildt, på en positiv måde....

Vildt, at kroppen kan det, midt i ale de smerter og så videre....

Anmeld

30. marts 2012

Pikku Myy

Jeg har ikke oplevet en fødselsorgasme, men min fødsel var bestemt heller ikke under de forudsætninger som eksperterne hævder vil øge sandsynligheden.

Jeg vidste ikke fødselsorgasmer var en mulighed, men det undrer mig egentlig ikke, når man tænker på hvor mange ting kvindens krop skal gennemgå under en fødsel...

Jeg har iøvrigt stemt blankt. Jeg synes overhovedet ikke det er klamt, men jeg mener egentlig heller ikke det er "fedt". Måske mest bare en af naturens luner, som jeg kan trække på smilebåndet af

Anmeld

30. marts 2012

ano14316

Ingen orgasme her, synes jeg da ellers godt man kunne have fortjent efter at have presset i 3,5 time ej spøg til side.

Det er da fedt for dem der oplever det, og jeg synes bestemt ikke der er noget perverst i det, specielt ikke fordi man jo ikke kan gøre noget ved det.

Jeg forbinder heller ikke en fødsels med noget seksuelt.

Jeg har også haft væsentlig lettere ved at få alm. + sprøjte orgasmer efter jeg har født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.