Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chevro skriver: Vi har desværre ingen specifikke værelser :-) Da vores hus er specielt indrettet - uden dører osv. Men vi er klar, mangler dog lige en form for billede/stickers af en art i stor størrelse til at sætte op over sengen på skråvæggen. Ellers er alt faktisk vasket, tørret og lagt lidt i orden :-)
Vi har desværre ingen specifikke værelser :-) Da vores hus er specielt indrettet - uden dører osv. Men vi er klar, mangler dog lige en form for billede/stickers af en art i stor størrelse til at sætte op over sengen på skråvæggen. Ellers er alt faktisk vasket, tørret og lagt lidt i orden :-)
Lyder lækkert!
Vi mangler oz lidt wall-stickers til skabet bla. Det er sådan et indbygningsskab som klart kunne være kønnere
LR85 skriver: hahah, ja min dreng er 2 år, og har termin om 2 måneder. Håber de kan lege lidt med biler sammen, tror i hvert tilfælde a det hjælper når det er samme køn
hahah, ja min dreng er 2 år, og har termin om 2 måneder.
Håber de kan lege lidt med biler sammen, tror i hvert tilfælde a det hjælper når det er samme køn
Det hjælper at de faktisk formenelig kommer til at have samme interesser, netop som biler
Mine små søstre er der 4 år imellem men det gik oz meget bedre med dem da de delte værelse som små end det gjorde for mig og min bror
LotusCPH skriver: Vi flytter i hus fra igår faktisk - så det har vi travlt med. Så det er ikke meget indretning der står på der Nu skal vi på plads med de andre ting først. Men har købt stort set alt til bebs. Han skal også dele værelse med de to andre på 3 og 6 så tager det roligt nok Resten af manglerne ved jeg omgivelserne kommer med hen á vejen Men bliver SKØNT at ku få samling på det hele
Vi flytter i hus fra igår faktisk - så det har vi travlt med. Så det er ikke meget indretning der står på der Nu skal vi på plads med de andre ting først. Men har købt stort set alt til bebs. Han skal også dele værelse med de to andre på 3 og 6 så tager det roligt nok Resten af manglerne ved jeg omgivelserne kommer med hen á vejen
Men bliver SKØNT at ku få samling på det hele
Lyder da fornuftigt at få styr på huset og så indretning bagefter og hvis der allerede er 2 børn i forvejen så er det jo lidt anderledes
Men lækkert for jer at i har fået hus! Vi flyttede oz fra lejlighed på 2. sal til rækkehus da jeg blev gravid. Kunne simpelthen ik overskue at skulle have baby på 2. sal uden elevator
M&R skriver: Har lige bestilt det sidste hjem så tror ik vi mangler noget nu skal vi bare have de sidste ting sat på plads på værelset... men vil heller ik gøre det for tideligt da det ikke er nogen i familien der ved hvad vi skak have:-):-) men det kribler for at komme i gang:-):-)
Har lige bestilt det sidste hjem så tror ik vi mangler noget nu skal vi bare have de sidste ting sat på plads på værelset... men vil heller ik gøre det for tideligt da det ikke er nogen i familien der ved hvad vi skak have:-):-) men det kribler for at komme i gang:-):-)
I kender selv kønnet men det gør familien ik?
Sejt at i kan holde det hemmeligt! Det var helt umuligt her
Team Putte skriver: Lyder da fornuftigt at få styr på huset og så indretning bagefter og hvis der allerede er 2 børn i forvejen så er det jo lidt anderledes Men lækkert for jer at i har fået hus! Vi flyttede oz fra lejlighed på 2. sal til rækkehus da jeg blev gravid. Kunne simpelthen ik overskue at skulle have baby på 2. sal uden elevator
Ja det gør det lidt anderledes når alle tre børn skal dele værelse Men ja bliver SÅ skønt at komme fra 4. sal til stuen Og så med have Er så skønt
Så kender du også til det med at vade op og ned, er godt nok træt af de trapper. Ydermere at komme til landet bliver dejligt afslappende, end at bo i byen som vi gør nu Men ka ik vente med at bygge rede hehe
LotusCPH skriver: Ja det gør det lidt anderledes når alle tre børn skal dele værelse Men ja bliver SÅ skønt at komme fra 4. sal til stuen Og så med have Er så skønt Så kender du også til det med at vade op og ned, er godt nok træt af de trapper. Ydermere at komme til landet bliver dejligt afslappende, end at bo i byen som vi gør nu Men ka ik vente med at bygge rede hehe
Vi glæder oz rigtig meget til at skulle bruge haven her til sommer, det bliver så lækkert bare at have døren stående åben og kunne gå ud og ind som det passer oz uden at tænke på alle de trapper! Synes faktisk mest trapperne var irriterende når der skulle vaskes tøj i kælderen. Og mere tøjvask er jo uundgåeligt når der kommer bebs til, og så det faktum at jeg tror jeg ville være mere inde og hjemme i min barsel hvis jeg skulle slås med 2. sal hver gang vi skulle noget
Det må da oz være luksus at komme fra byen til landet Vi bor allerede i en lille by og kunne slet ik forestille mig at bo i byen, slet ik med børn. Der er bare mere luft på landet
Team Putte skriver: I kender selv kønnet men det gør familien ik? Sejt at i kan holde det hemmeligt! Det var helt umuligt her
M&R skriver: Ja det gør vi:-) det er egentlig ikke så svært... ind til vider... men min svigermor vil ikke vide det så vi holder det hemmeligt så længe som muligt:-) så håber at det går:-):-)
Ja det gør vi:-) det er egentlig ikke så svært... ind til vider... men min svigermor vil ikke vide det så vi holder det hemmeligt så længe som muligt:-) så håber at det går:-):-)
Skægt at hun ik vil det
Mine forældre og svigermor med var ved at springe af nysgerrighed efter md-scanningen
Team Putte skriver: Skægt at hun ik vil det Mine forældre og svigermor med var ved at springe af nysgerrighed efter md-scanningen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128