Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih vi skal ud og kigge endeligt på gulvtæppe til børneværelset her på fredag og jeg glæder mig som et lille barn juleaften
Når vi har fået gulvtæppet lagt kan vi endelig gå i gang med at indrette selve værelset!
Hvor langt er i andre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Ih vi skal ud og kigge endeligt på gulvtæppe til børneværelset her på fredag og jeg glæder mig som et lille barn juleaften Når vi har fået gulvtæppet lagt kan vi endelig gå i gang med at indrette selve værelset! Hvor langt er i andre?
uuuh hvor lækkert Kæresten og svigerforældrene går i gang med at male ude i huset på fredag, så skal der lige lægges gulv, og SÅ kan jeg endelig komme i gang Tror det er det jeg skal have lavet når jeg er gået på barsel
vi har ikke gjort så meget da det er vores nummer 2 dreng.
De skal bo på samme værelse når tiden er.
Meeen når jeg går på barsel om en uges tid, flyttet vi langsomt puslebordet ind til os (da det jo ikke går a pusle en lille skrigende unge hos den store sovende dreng)
Og tøjet skal lægges frem igen
LilleLene skriver: uuuh hvor lækkert Kæresten og svigerforældrene går i gang med at male ude i huset på fredag, så skal der lige lægges gulv, og SÅ kan jeg endelig komme i gang Tror det er det jeg skal have lavet når jeg er gået på barsel
Uh og du er et par uger længere henne end mig.. Jeg synes allerede vi er bagud men jeg går jo oz hjemme og har masser af tid til at tænke på babyværelset
Glæder mig så meget til at "bygge rede"
Sille86 skriver: Hvor spændende, det er altså noget særligt og vildt fantastisk at gå og forberede og indrette til de små pus.. Er næsten færdig, vi mangler at købe et par baby håndklæder... Og hvis så bestiller vi autostol hjem her i slutningen af april....
Hvor spændende, det er altså noget særligt og vildt fantastisk at gå og forberede og indrette til de små pus.. Er næsten færdig, vi mangler at købe et par baby håndklæder... Og hvis så bestiller vi autostol hjem her i slutningen af april....
Lyder lækkert snart at være færdige
Vi mangler heller ik at købe så meget, men det hele står jo oveni hinanden sammen med nogle ting til min lillesøster.. Det er lidt svært at sætte på plads når man mangler gulvtæppet og vores gulv er så koldt at det er nødvendigt hvis lillefisen skal sidde og lege på gulvet derinde om et års tid
Det eneste der er 100% på plads er tøjet Og det er faktisk kun fordi det er et indbygget skab på værelset det er i
LR85 skriver: vi har ikke gjort så meget da det er vores nummer 2 dreng. De skal bo på samme værelse når tiden er. Meeen når jeg går på barsel om en uges tid, flyttet vi langsomt puslebordet ind til os (da det jo ikke går a pusle en lille skrigende unge hos den store sovende dreng) Og tøjet skal lægges frem igen
Det er lidt snedigt at de skal dele værelse og at de har samme køn
Team Putte skriver: Det er lidt snedigt at de skal dele værelse og at de har samme køn
Ja det er meget snedigt. Nu mest a alt fordi vi bor i en 3 værelses, så der er ikke andre muligheder
Men håber de vil komme til a hygge sig med det
lillebror får ikke noget værelse til at starte med... håber vi er flyttet inden han skal have et..... men ellers får han et hjørne i en af stuerne....
LR85 skriver: Ja det er meget snedigt. Nu mest a alt fordi vi bor i en 3 værelses, så der er ikke andre muligheder Men håber de vil komme til a hygge sig med det
Hvor gammel er den ældste?
Delte værelse med min bror til jeg var 5 og jeg kan tydeligt huske hvor meget jeg hadede det Men vi var jo oz hvert sit køn og havde absolut ingen fælles interesser så det var bare irriterende når han fyldte hele gulvet med sine biler og der ik var plads til mine barbiedukker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128