Babyværelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Uh og du er et par uger længere henne end mig.. Jeg synes allerede vi er bagud men jeg går jo oz hjemme og har masser af tid til at tænke på babyværelset

Glæder mig så meget til at "bygge rede"

forstår godt at du gerne vil i gang så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

lillebror får ikke noget værelse til at starte med... håber vi er flyttet inden han skal have et..... men ellers får han et hjørne i en af stuerne....

Han kan ik dele med storebror? Det er jo smart når de har samme køn, men det kræver værelset er stort nok til det

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Han kan ik dele med storebror? Det er jo smart når de har samme køn, men det kræver værelset er stort nok til det

storebrors værelse er fyldt til randen med legetøj

Anmeld

29. marts 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

storebrors værelse er fyldt til randen med legetøj

Haha helt klassisk

Nej så går det nok ikke.. Lillebror er jo ik legetøj

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Haha helt klassisk

Nej så går det nok ikke.. Lillebror er jo ik legetøj

nej.... og så synes jeg også det er synd han skal til at vækkes om natten fordi lillebror græder.. så det er ikke en løsning hos os....

Anmeld

29. marts 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

nej.... og så synes jeg også det er synd han skal til at vækkes om natten fordi lillebror græder.. så det er ikke en løsning hos os....

Her kommer lillefisen oz først i eget værelse når hun sover ordentligt om natten, evt. sover igennem (Har en lyserød fantasi om at det sker hurtigt )

Anmeld

29. marts 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Her kommer lillefisen oz først i eget værelse når hun sover ordentligt om natten, evt. sover igennem (Har en lyserød fantasi om at det sker hurtigt )

jah det er jo det.....

Anmeld

29. marts 2012

Chevro

Team Putte skriver:

Ih vi skal ud og kigge endeligt på gulvtæppe til børneværelset her på fredag og jeg glæder mig som et lille barn juleaften

Når vi har fået gulvtæppet lagt kan vi endelig gå i gang med at indrette selve værelset!

Hvor langt er i andre?

Vi har desværre ingen specifikke værelser :-) Da vores hus er specielt indrettet - uden dører osv. Men vi er klar, mangler dog lige en form for billede/stickers af en art i stor størrelse til at sætte op over sengen på skråvæggen. Ellers er alt faktisk vasket, tørret og lagt lidt i orden :-)

Anmeld

29. marts 2012

LR85

Team Putte skriver:

Hvor gammel er den ældste?

Delte værelse med min bror til jeg var 5 og jeg kan tydeligt huske hvor meget jeg hadede det  Men vi var jo oz hvert sit køn og havde absolut ingen fælles interesser så det var bare irriterende når han fyldte hele gulvet med sine biler og der ik var plads til mine barbiedukker

hahah, ja min dreng er 2 år, og har termin om 2 måneder.

Håber de kan lege lidt med biler sammen, tror i hvert tilfælde a det hjælper når det er samme køn

Anmeld

30. marts 2012

LotusCPH

Vi flytter i hus fra igår faktisk - så det har vi travlt med. Så det er ikke meget indretning der står på der Nu skal vi på plads med de andre ting først. Men har købt stort set alt til bebs. Han skal også dele værelse med de to andre på 3 og 6 så tager det roligt nok Resten af manglerne ved jeg omgivelserne kommer med hen á vejen

Men bliver SKØNT at ku få samling på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.