Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Er ked af at høre du har tabt så mange gange.. Jeg tabte i August sidste år, det var noget af en forfærdelig oplevelse, da jeg først havde taget en test nogle dage inde, så jeg vidste ikke helt om jeg skulle tro på det eller ikke.. Men jo, jeg havde været gravid Jeg har ikke haft mens i over et år, men har så lige haft det, blev oven ud lykkelig over at jeg fik det, det er lige stoppet i dag..
Er ked af at høre du har tabt så mange gange.. Jeg tabte i August sidste år, det var noget af en forfærdelig oplevelse, da jeg først havde taget en test nogle dage inde, så jeg vidste ikke helt om jeg skulle tro på det eller ikke.. Men jo, jeg havde været gravid
Jeg har ikke haft mens i over et år, men har så lige haft det, blev oven ud lykkelig over at jeg fik det, det er lige stoppet i dag..
gør du noget ved din Pco? for det er vigtigt.. Som sagt mine menstrationer har svunget imellem 2-9 mdr hver gang. Jeg tabte mig 12 kg, spise sundt og var lidt mere aktiv og efter de første 10 kg var der 28-36 dage imellem mine menstrationer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: det kom som et chok, da vi som så mange andre troede at der ville gå op til et år, så vi skulle lige sluge den, da min mand stod og sku til afghanistan efter vi næsten lige havde fået ham - men vi kom igennem det og ELSKER virkelig livet som mor - håber og ber til at det går lige så hurtig når vi skal have nr to .. Det er helt ioorden du kommer ud med det, det skal du endelig bare gøre.. det giver et dejlig puste rum at få sat ord på nogen ting man tumler med , så endelig bare kom ud med det, du skriver bare ..
det kom som et chok, da vi som så mange andre troede at der ville gå op til et år, så vi skulle lige sluge den, da min mand stod og sku til afghanistan efter vi næsten lige havde fået ham - men vi kom igennem det
og ELSKER virkelig livet som mor - håber og ber til at det går lige så hurtig når vi skal have nr to ..
Det er helt ioorden du kommer ud med det, det skal du endelig bare gøre.. det giver et dejlig puste rum at få sat ord på nogen ting man tumler med , så endelig bare kom ud med det, du skriver bare ..
Ja, det kan jeg godt forstå.. Det må da også være uvirkeligt uanset om man har gået en måned eller flere år før den positive test kommer
Ja, det må have været mærkeligt at være mere eller mindre alene omkring graviditeten? Men dejligt at i har fået et sundt og rask barn ud af det.. Ja, jeg for at det går lige så hurtigt næste gang
Camillos skriver: gør du noget ved din Pco? for det er vigtigt.. Som sagt mine menstrationer har svunget imellem 2-9 mdr hver gang. Jeg tabte mig 12 kg, spise sundt og var lidt mere aktiv og efter de første 10 kg var der 28-36 dage imellem mine menstrationer
Nej, lige pt. gør jeg ikke noget ved mit PCO, jeg har ikke overskud til det da jeg har været meget syg de sidste par måneder og samtidig kæmper jeg med at følge med i skolen.. Men jeg skal helt klart til at gøre noget ved det da jeg ved at det kan hjælpe rigtig meget
Anonym skriver: Ja, det kan jeg godt forstå.. Det må da også være uvirkeligt uanset om man har gået en måned eller flere år før den positive test kommer Ja, det må have været mærkeligt at være mere eller mindre alene omkring graviditeten? Men dejligt at i har fået et sundt og rask barn ud af det.. Ja, jeg for at det går lige så hurtigt næste gang
han rejste da vores søn var 3mdr og så et ½ år frem ..
du skriver bare hvis du får brug for luft
Babyklar skriver: han rejste da vores søn var 3mdr og så et ½ år frem .. du skriver bare hvis du får brug for luft
Var det ikke mærkeligt at stå alene med et barn allerede efter 3 måneder, når du nu var vant til at han var der til at hjælpe?
Ja, det skal jeg nok..
Anonym skriver: Var det ikke mærkeligt at stå alene med et barn allerede efter 3 måneder, når du nu var vant til at han var der til at hjælpe? Ja, det skal jeg nok..
Jeg fødte for tidlig 33+3 - den 16april . min mand var hjemme den 1 uge men ellers havde han mange øvelser..
men igennem det skulle vi jo
Babyklar skriver: Jeg fødte for tidlig 33+3 - den 16april . min mand var hjemme den 1 uge men ellers havde han mange øvelser.. men igennem det skulle vi jo
Ja, det er da rigtig nok
Godt at i kom godt igennem det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128