Sagen er den at mig og min kæreste kun har været sammen i lidt over en måned.. Men vi ønsker brændende et barn sammen..
Min kæreste havde så bestilt tid til at få testet sin sædkvalitet, da han havde på fornemmelsen at den ikke var som den skulle være (Han har været sammen med 2 før mig som han havde prøvet at få børn med, men uden held, den ene prøvede han med i 2 år og den anden i 10mdr. ca.).. Så vi blev så enige om at han lige så godt kunne få det tjekket nu istedet for at vi skulle gå og prøve uden der skete noget og så først efter lang tid finder ud af der er noget galt..
Han fik så svar i Torsdags om at den var nedsat, så han skulle til lægen i mandags og fik så afvide at han kun havde 20% chance.. Jeg blev da glad for at der er en chance, men alligevel utrolig ked af at den er så lav som den er, da jeg selv har fået konstateret PCO for nogle år siden, så jeg har selv svært ved at blive gravid.. Jeg viser ikke overfor ham at jeg er ked af det, da jeg ved at han selv er virkelig ked af det og frustreret over det, da det er hans største ønske snart at blive far..
Er der nogen herinde der har erfaring med PCO og manden har lav sædkvalitet, men stadig er blevet gravid på naturligvis? Jeg vil bare så meget ønske at jeg kan blive gravid naturligt 
Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal forholde mig til det her, er på den ene side virkelig glad for at jeg nu ved at der er lille chance, så man ikke går i det uvisse.. Men på den anden side virkelig ked af det og frustreret over at jeg muligvis ikke kan blive naturligt gravid, for det betyder bare så meget for mig.. Jeg kan slet ikke forholde mig til at man skal insemineres og sådan nogle ting, det er bare ikke det jeg har lyst til.. 
Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, skulle bare ud med det til nogle, da vores familier ikke ved og ikke skal vide noget om det lige nu.. Da de måske vil mene det er lidt hurtigt vi planlægger barn.. 
Anmeld