Sikkert ønsketænkning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

l.kjoeller

Det har jeg oplevet på tilsvarende tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det har jeg oplevet på tilsvarende tidspunkt

Hvor det viste sig, du var gravid? Nu begynder jeg jo at gå og lægge mærke til alt muligt. Mit udflåd(sorry detaljer) er dog ikke så mælkehvidt som det har været de sidste 3 dage..

Anmeld

29. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

OOp

Hvor det viste sig, du var gravid? Nu begynder jeg jo at gå og lægge mærke til alt muligt. Mit udflåd(sorry detaljer) er dog ikke så mælkehvidt som det har været de sidste 3 dage..

Oplevet det begge mine graviditeter hvor af den ene har båret frugt. Er klart en mulighed du gravid

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Oplevet det begge mine graviditeter hvor af den ene har båret frugt. Er klart en mulighed du gravid

Vi krydser fingre og alt muligt!

Anmeld

30. marts 2012

Annette A

Anonym skriver:

Jeg venter derfor til testdag - 5. April... Men har testet(dumt) og den er self negativ da jeg har testet 7 dage før testdag. 

Er bare så nysgerrig og spændt

Ja kender det kun alt for godt. Er selv igang med babyprojekt nr. 3, så synes det er svært at fokusere på andet, selvom jeg lovede mig selv at denne gang skulle jeg ik tænke nær så meget på det.

Men held og lykke med det og ja man skal passe på med at teste for tidligt, så man ik bliver skuffet uden grund. Men ved godt det er svært og håber den bliver positiv for dig denne gang. Ventetiden er den værste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.