Sikkert ønsketænkning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger! I dag har jeg fået nogle ordentlige jag i min mave, nærmest mens. Lign smerter og da jeg kom hjem efter en køretur gav det sådan et stik, at jeg måtte bøje mig. - Ægløsning for 6 dage siden. - jeg forventer(ikke) mens den5. April. - Nogen, der har prøvet noget lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Anonym trådstarter

31 visninger og ingen svar?? - Er der virkelig ingen der har prøvet noget lign..

Anmeld

28. marts 2012

Muffinmus

jamen du vil jo gerne høre at det KAn være ægget der har sat sig fast ikke?? men det er ikke sikkert folk vil give dig falske forhåbninger jo:-)

Så jo, jeg har prøvet jag og har været gravid, men med implantationsblødning sammen med og har også prøvet det hvor jeg ikke var gravid, så det er jo lidt hip som hap med svaret jeg kan give..derfor jeg overvejde ikke at skrive, for det hjælper jo ikke rigtigt:-)

Du må se tiden an en uges tid og håbe på den røde tante holder sig langt væk, håber du får de 2 streger:-)

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jamen du vil jo gerne høre at det KAn være ægget der har sat sig fast ikke?? men det er ikke sikkert folk vil give dig falske forhåbninger jo:-)

Så jo, jeg har prøvet jag og har været gravid, men med implantationsblødning sammen med og har også prøvet det hvor jeg ikke var gravid, så det er jo lidt hip som hap med svaret jeg kan give..derfor jeg overvejde ikke at skrive, for det hjælper jo ikke rigtigt:-)

Du må se tiden an en uges tid og håbe på den røde tante holder sig langt væk, håber du får de 2 streger:-)

Jeg gik nu ikke efter et bestemt svar..Jeg aner ikke hvordan hvad føles da jeg aldrig har været gravid og derfor ledte jeg efter nogle erfaringerne med hvad det KUNNE være..- så nej, jeg havde ikke regnet med noget bestemt. Men tak da for dit svar

Anmeld

28. marts 2012

Annette A

Det kan det jo godt være. Nogen kvinder mærker symptomer meget tidligt. Det oplever jeg selv når jeg bliver gravid. Ka mærke hele optakten og implantationssmerterne. Så er aldrig i tvivl. Kan selvfølgelig ikke vide om det bliver til noget, så tester aldrig før jeg er gået over tid. Så det kan da godt være du fornemmer forandringerne i din krop. Held og lykke med det og håber det snart lykkes for dig.

Anmeld

29. marts 2012

comulle

Hej..

Jeg står selv i samme situation, så jeg kan ikke rigtig komme med et svar, men kan fortælle dig at du ikke er den eneste der er møg forvirret..  Jeg har læst en del rundt omkring på nettet, og der er flere steder at nogen nævner ligamentsmerter, så måske er det en mulighed, og hvis det er det jo et godt tegn  

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

comulle skriver:

Hej..

Jeg står selv i samme situation, så jeg kan ikke rigtig komme med et svar, men kan fortælle dig at du ikke er den eneste der er møg forvirret..  Jeg har læst en del rundt omkring på nettet, og der er flere steder at nogen nævner ligamentsmerter, så måske er det en mulighed, og hvis det er det jo et godt tegn  

Vi krydser fingre

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Det kan det jo godt være. Nogen kvinder mærker symptomer meget tidligt. Det oplever jeg selv når jeg bliver gravid. Ka mærke hele optakten og implantationssmerterne. Så er aldrig i tvivl. Kan selvfølgelig ikke vide om det bliver til noget, så tester aldrig før jeg er gået over tid. Så det kan da godt være du fornemmer forandringerne i din krop. Held og lykke med det og håber det snart lykkes for dig.

Jeg venter derfor til testdag - 5. April... Men har testet(dumt) og den er self negativ da jeg har testet 7 dage før testdag. 

Er bare så nysgerrig og spændt

Anmeld

29. marts 2012

TeamRocket

Jeg mærker det samme og vi har bestemt ikke gang i projekt baby, men vi havde da godt nok en smutter her for et stykke tid siden - oh fuck  

Anmeld

29. marts 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg mærker det samme og vi har bestemt ikke gang i projekt baby, men vi havde da godt nok en smutter her for et stykke tid siden - oh fuck  

Så går jeg ikke ud fra, jeg skal krydse for, at smutteren blev til et embryo?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.