JonTri skriver:
Hejsa... Nååå så når du det nok - så snart indbydelserne er ude så er der vel (næsten) ikke mere forberedelse
.
Jo jeg har termin på jeres fødselsdag - skal skannes i uge 35 mht fostervand og alt det der andet crap, min krop stejler over sidst i graviditeten... Så håber da hun kommer "til tiden".
Jeg er blevet sygemeldt fra job. Da jeg havde været der i 4 dage, var der en patient fra een etage, der slog en kollega. Stjal hendes nøgler og tog elevatoren ned på "min" afdeling. Her låste han sig ind i køkkenet efter knive, da han ville dræbe en medpatient. (vi vidste bare han ville ha en kniv). Han fandt ikke knivskuffen - heldigvis - så han slog medpatienten og "overgav" sig. Siden var jeg syg hele tiden (stress???) og har jo oveni hele paletten af graviditetsgener... så det gav ingen mening, at blive der med mave på.
Ihh det ku være hyggeligt at sige davs, når jeg kommer til Hvalpsund... hvornår går du fra??? Om ikke andet så kan jeg da lige komme ind og hæve en 50'ller
Det er jo det! Indbydelserne er jo det største arbejde!

Jeg kan slet ikke huske, hvad det er med dig i slutningen af graviditeten
- kan du ikke lige genopfriske min hukommelse?
Wow, det var da en vild men ikke særlig rar oplevelse, du var udsat for der!
Jeg tror også, at jeg ville stresse over det. Jeg frygter lidt, at der en dag kommer en bankrøver lige før lukketid - jeg er ikke sikker på, at jeg ville kunne klare det...det svarer jo nok lidt, til det du var udsat for...
Lige bortset fra det er det da også træls, at du skal døje med alt muligt andet...er det både bækkenløsning, vand i kroppen og det der er værre?
Hæhæ, ja du kan altid komme og hæve lidt penge i vores automat - du vover lige på at gøre det uden at stikke hovedet indenfor!
Jeg har ferie i uge 29-30-31, så skal jeg lige arbejde 3-4 uger, og så går jeg på barsel. Derudover holder jeg ferie i uge 16 + lidt ferie i maj/juni alt efter, hvornår vi flytter ind i det nye hus + jeg jo har fri hver fredag, så du skal være heldig for at fange mig!