Syg baby - want it or not ...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

MorDk

Som jeg har det nu så NEJ. Jeg ville ikke gennemføre graviditeten. Har en sund og rask dreng i forvejen og jeg ønsker ikke at hans behov mm. skal tilsidesættes pga. en syg lillebror eller lillesøster som vil kræve rigtig meget af os som forældre... Håber I forstår. MEN jeg ville vælge barnet fra for vores søns skyld!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

MortilCilas

Jeg ville ikke. Jeg ved jeg ikke ville kunne klare er down barn psykisk. Jeg ville få så svært ved en abort, men ville være det beste for mig, min søn og barnet

Anmeld

27. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville få en abort... også selvom det kræver noget ekstra for os at blive gravide og vi virkelig ønsker at få et barn mere...

synes det er selviskt at lade et barn blive født der aldrig kommer til at kunne klare sig selv... Både for barnet der kommer til at have det svært hele livet også efter man selv ikke er her mere... men skam også samfundsmæssigt...

Anmeld

27. marts 2012

maria_wlt

Nej jeg/vi ville IKKE beholde det...

Anmeld

27. marts 2012

morethanperfect

Jeg ville ikke .. Jeg ville ikke kunne magte det ..

Anmeld

28. marts 2012

FrkZier

1234567890 skriver:

Hvis i fandt ud af at dit barn i maven var mongol eller havde en sygdom hvor han/hun ville vaere afhaengerig af dig hele hendes/hans liv, ville i saa beholde det eller ville i faa en abort ?

for mig kommer der meget an på HVOR sygt barnet er..
min kærestes lillesøster er multihandicappet, og kan ingenting selv, jeg kan jo se hvor hårdt det er for hele familien og ikke mindst for hende, og det ville jeg altså ikke byde hverken min familie eller min søn/datter

Anmeld

28. marts 2012

Silas&Mille

Nej det ville vi ikke.

Hverken jeg eller kæresten ville byde barnet et liv i vores verden, hvis h?n var mongol eller havde en anden sygdom der krævede utrolig meget pleje.

Ikke at vi ikke ville elske barnet, men den verden vi lever i er bare ikke god nok til sådan et barn (det er blot vores mening og synspunkt).

Og så ville jeg psykisk ikke kunne klare det, er jeg 99% sikker på.

Anmeld

28. marts 2012

Ellie79

Jeg har svaret nej, ikke fordi jeg ikke synes det barn fortjener livet - men fordi jeg har to i forvejen som jeg ikke ville kunne byde en mor og far der pludselig ville skulle bruge rigtig meget af deres tid og overskud på nummer 3. Jeg ville være bange for de ville komme til at hadde dette barn for at have taget deres mor og far fra dem.

Så nej pga de børn jeg i forvejen har, de er det vigtigste i den situation.

Anmeld

28. marts 2012

Ellie79

MorDk skriver:

Som jeg har det nu så NEJ. Jeg ville ikke gennemføre graviditeten. Har en sund og rask dreng i forvejen og jeg ønsker ikke at hans behov mm. skal tilsidesættes pga. en syg lillebror eller lillesøster som vil kræve rigtig meget af os som forældre... Håber I forstår. MEN jeg ville vælge barnet fra for vores søns skyld!

forsår dig helt, har lige skrevet det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.