Spørgsmål ang jm/lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

pemiro

Månsson skriver:

Kiggede lige i vandrejournalen og der er første skøn fra uge 28
Jeg blev vejet ved jm enkelte gange ellers gjorde jeg det hjemme det er nemmest da det er den vægt jeg er vand til at veje mig på

Snyd

Jeg var ved jm da jeg var 28+0, og skal så igen når jeg er 34+0. Må så bare vente tålmodigt til at høre hvad lillemanden ca vejer selvom jeg synes det er sjovt at kunne følge lidt med i div ting.. 

Blev mest nysgerrig fordi jeg synes der er så mange herinde der skriver at deres bebs er blevet skønnet i uge 29+... og jeg skal så vente heeeeelt til 34+0, øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

L&V

pemiro skriver:

Snyd

Jeg var ved jm da jeg var 28+0, og skal så igen når jeg er 34+0. Må så bare vente tålmodigt til at høre hvad lillemanden ca vejer selvom jeg synes det er sjovt at kunne følge lidt med i div ting.. 

Blev mest nysgerrig fordi jeg synes der er så mange herinde der skriver at deres bebs er blevet skønnet i uge 29+... og jeg skal så vente heeeeelt til 34+0, øv

Ih ja det kan jeg godt forstå, tror os jeg var heldig gik hver uge derfra så der er godt fyldt i vandre journalen

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Månsson skriver:

Ih ja det kan jeg godt forstå, tror os jeg var heldig gik hver uge derfra så der er godt fyldt i vandre journalen

Åh hvor dejligt, hvis der altså ikke var noget i vejen..

Jeg synes meget jeg passer mig selv.. Synes ikke der er vildt meget med besøg og når jeg endelig er til et har de varet i ti min ca.. Så der er ikke meget

Kun nf og md der var noget værd

Anmeld

27. marts 2012

L&V

pemiro skriver:

Åh hvor dejligt, hvis der altså ikke var noget i vejen..

Jeg synes meget jeg passer mig selv.. Synes ikke der er vildt meget med besøg og når jeg endelig er til et har de varet i ti min ca.. Så der er ikke meget

Kun nf og md der var noget værd

Der var ikke noget med hende som sådan de troede bare hun blev kæmpe fordi hun tog så voldsomt på i en periode også pga bl og en hofte der var afled.. Kan jeg godt forstå du føler, det er jo den eneste måde man kan følge med

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Månsson skriver:

Der var ikke noget med hende som sådan de troede bare hun blev kæmpe fordi hun tog så voldsomt på i en periode også pga bl og en hofte der var afled.. Kan jeg godt forstå du føler, det er jo den eneste måde man kan følge med

Godt der ikke var noget "slemt"...

Jeg håber sådan at blive sendt til en vægtscanning hehe.. Bare for lige at se den lille mand ige. ellers går der jo dælme to måneder og 14 dage :O laaang tid haha

Anmeld

27. marts 2012

L&V

pemiro skriver:

Godt der ikke var noget "slemt"...

Jeg håber sådan at blive sendt til en vægtscanning hehe.. Bare for lige at se den lille mand ige. ellers går der jo dælme to måneder og 14 dage :O laaang tid haha

he he ja der er bare langtid hvor man ikke får dem at se vi var til sacnning i uge 29 ca det var spændende nok men man ku stort set ikke se noget for der er de jo så store syntes det var feder da man ku se dem sprælle rundt i fuld størrelse

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Månsson skriver:

he he ja der er bare langtid hvor man ikke får dem at se vi var til sacnning i uge 29 ca det var spændende nok men man ku stort set ikke se noget for der er de jo så store syntes det var feder da man ku se dem sprælle rundt i fuld størrelse

Ja vil gerne tro de fylder ret meget.. Men bare de at se hvor store de er blevet osv.. Det gad jeg godt.. Hvis jeg var millionær havde jeg helt klart en scanning hver 14. Dag for at følge med for fornøjelsens skyld eeeelsker scanninger heeh..

Må bare krydse fingre for jeg bliver sendt til vægtscanning

Anmeld

27. marts 2012

lio

pemiro skriver:

Hvor langt er du nu?

27 + 4

Anmeld

27. marts 2012

L&V

pemiro skriver:

Ja vil gerne tro de fylder ret meget.. Men bare de at se hvor store de er blevet osv.. Det gad jeg godt.. Hvis jeg var millionær havde jeg helt klart en scanning hver 14. Dag for at følge med for fornøjelsens skyld eeeelsker scanninger heeh..

Må bare krydse fingre for jeg bliver sendt til vægtscanning

Tja vi ku se et stykke mave og et øre det var det og det var kun fordi hun fortalte os at det var det.. He he ja det er dyrt hvis man selv ska betale..

Anmeld

27. marts 2012

LouiseRH

Bliver altid vejet hos lægen
Hun skønnede også lillepigen i uge 25 mener jeg, og så igen i 32.

Hos min jordemoder startede hun med at skønne i uge 27 eller 28 (sidder ikke lige med min vandrejournal). Der er også en vægt til rådighed i venteværelset, som man kan benytte sig af mens man venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.