Spørgsmål ang jm/lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

pemiro

Hej alle..

Vil lige høre hvornår læge og jm begynder at vurderer bebses vægt? 

Og så kom jeg til at tænke på, om man burde blive vejet ved læge og jm besøg?

Håber nogle kan svatr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

pemiro

Øv den røg hurtigt væk :/

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hej alle..

Vil lige høre hvornår læge og jm begynder at vurderer bebses vægt? 

Og så kom jeg til at tænke på, om man burde blive vejet ved læge og jm besøg?

Håber nogle kan svatr

Bliver altid vejet hos lægen, ikke hos jm

Min jm vil til næste besøg prøve at tage fat i lillefisen og skønne hendes vægt Næste besøg er 10/4 og der er jeg 29+6

Anmeld

27. marts 2012

Frk.S

Jeg kiggede lige i min vandrejournal, og kan se at det første vægtskøn er fra JM besøg da jeg var 29+2.
Men jeg fik jo også skøn af vægt til NF og MD scanningerne.

Mht. om du skal vejes eller ej, tror jeg det er meget forskelligt fra læge til læge og fra JM til JM.

Jeg blev vejet ved min læge, men ikke ved min JM.

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Bliver altid vejet hos lægen, ikke hos jm

Min jm vil til næste besøg prøve at tage fat i lillefisen og skønne hendes vægt Næste besøg er 10/4 og der er jeg 29+6

Ah okay.. Troede det var noget de gjorde hver gang for at holde øje med ens vægt, og er nemlig ikke blevet vejet endnu så kom lige til at tænke på det

Tak for svar 

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Frk.S skriver:

Jeg kiggede lige i min vandrejournal, og kan se at det første vægtskøn er fra JM besøg da jeg var 29+2.
Men jeg fik jo også skøn af vægt til NF og MD scanningerne.

Mht. om du skal vejes eller ej, tror jeg det er meget forskelligt fra læge til læge og fra JM til JM.

Jeg blev vejet ved min læge, men ikke ved min JM.

Så må jeg vel næsten gå ud fra at jm lavet et skøn næste gang jeg skal afsted hvor jeg er 34+0?

Anmeld

27. marts 2012

Frk.S

pemiro skriver:

Så må jeg vel næsten gå ud fra at jm lavet et skøn næste gang jeg skal afsted hvor jeg er 34+0?

Ja, det vil jeg tro.

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ah okay.. Troede det var noget de gjorde hver gang for at holde øje med ens vægt, og er nemlig ikke blevet vejet endnu så kom lige til at tænke på det

Tak for svar 

Blev du ik vejet da i lavede vandrejournal?

Jeg bliver både vejet, checket blodtryk, blodsukker og urin hver gang jeg er forbi lægen

Anmeld

27. marts 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Blev du ik vejet da i lavede vandrejournal?

Jeg bliver både vejet, checket blodtryk, blodsukker og urin hver gang jeg er forbi lægen

Jo det gjorde jeg, men det er jo helt tilbage fra da jeg var 8+.. Imorgen er jeg 30+0, så synes da det er lang tid men det er sikkert helt normalt

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jo det gjorde jeg, men det er jo helt tilbage fra da jeg var 8+.. Imorgen er jeg 30+0, så synes da det er lang tid men det er sikkert helt normalt

Måske jeg bare bliver vejet fordi jeg er lidt små-kvabset i det fra starten og de vil være sikre på jeg ik ender på +30 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.