Har i også haft det sådan? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Åhh ha, jeg har smidt p-pillerne for 3 måneder siden kun. Lige da jeg smed dem, kunne jeg slet ikke vente med at blive gravid, og tænkte ikke på andet, men nu er det lige som om, at det er "gået i sig selv igen" jeg føler mig rigtig udsikker lige pludselig, og føler slet ikke jeg ville kunne finde ud af det hvorfor i alverden er jeg endt om med disse tanker? min veninde har lige født den dejligste lille dreng, er så glad på hendes vegne, men det er som om at jeg er blevet "bange" for at stå i den situation selv? Min kærestes søster fortalte i går at de skal have en lille til november, jeg har en underlig føelse af at nu kan vi ikke tillade os at tage deres lykke og fortsætte, en følelse af at jeg kommer til at konkurere, men sådan er det jo slet ikke, hun er bare så sød, og jeg har det virkelig godt med hende, men alligevel er jeg ikke så god til at spørge ind til hende og baby, hvorfor har jeg pludselig fået det sådan? det kommer virkelig bag på mig, at jeg den ene dag er helt oppe at køre, og kun tænker baby, og dagen efter er det "væk" ?

skal jeg forholde mig til at jeg slet ikke er klar? jeg er færdig uddannet med fast arbejde, min kæreste er på en længere videre gående uddannelse, men færdig om et år. vi har stor lejlighed, og skylder ikke noget væk nogen af os, så det kan ikke være på den front jeg kan klage, det er mere det psykiske nu 

Tusind tak fordi du læste med 

jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig men med hensyn til hende der er gravid du kender.. så se lyst på det, når du bliver gravid så kan børne når de er født altid have nogle at lege med når i er til komsammener..

har lidt selv det samme, min kusine venter bare i juli måned og jeg selv i oktober, alle vil sikkert sige jeg er efteraber og alt muligt men det er et valg jeg har taget med kæresten uden nogle andre at hun så har taget samme valg med sin kæreste lidt før kan jeg jo ikke gøre for.. så selv om jeg tror det bliver lidt svært så kommer børnene jo til at få glæde af hinanden i længden..  de er jo nogle lunde jævnalderne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.