Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stinna1006 skriver: Tak hvordan så jeres g-test ud i uge 5-6
Tak hvordan så jeres g-test ud i uge 5-6
ANER DET ikke testede posetiv 3+9... testen er mit profil billede..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNGG skriver: Hej :-) For 5 dage siden opdagede jeg at jeg har en spire i maven. Jeg er helt vildt lykkelig og synes det hele er nyt og spændende. I morgen skal jeg til det første lægebesøg. Glæder mig. Kunne godt tænke mig at vide om der er mange på baby.dk, der også lige har opdaget at de har en spire i maven (altså i feb/marts) synes det kunne være spændende at få kendskab til nogle, der er i samme "båd" som én Knus fra N
Hej :-)
For 5 dage siden opdagede jeg at jeg har en spire i maven. Jeg er helt vildt lykkelig og synes det hele er nyt og spændende. I morgen skal jeg til det første lægebesøg. Glæder mig.
Kunne godt tænke mig at vide om der er mange på baby.dk, der også lige har opdaget at de har en spire i maven (altså i feb/marts) synes det kunne være spændende at få kendskab til nogle, der er i samme "båd" som én
Knus fra N
Tillykke med spireren, jeg er selv 6+1
Åhhhh nej bRunt udflåd
Stinna1006 skriver: Åhhhh nej bRunt udflåd
Det er gået over i blod ikke meget men bløder skal til læge 10'40
Pernille08 skriver: Hold modet oppe . Jeg oplevede det sammen i uge 5+ og har en sund og rask dreng idag .
Hold modet oppe . Jeg oplevede det sammen i uge 5+ og har en sund og rask dreng idag .
Bløder meget nu så er nok ved at tabe den bette tuder
Stinna1006 skriver: Bløder meget nu så er nok ved at tabe den bette tuder
Pernille08 skriver: til dig . Har selv mistede .
til dig . Har selv mistede .
Det mærkelige er at jeg IKKE har ondt men bare bløder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128