Hvem er blevet gravid i feb/marts?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

NNGG

Hej :-)

For 5 dage siden opdagede jeg at jeg har en spire i maven. Jeg er helt vildt lykkelig og synes det hele er nyt og spændende. I morgen skal jeg til det første lægebesøg. Glæder mig.

Kunne godt tænke mig at vide om der er mange på baby.dk, der også lige har opdaget at de har en spire i maven (altså i feb/marts) synes det kunne være spændende at få kendskab til nogle, der er i samme "båd" som én

Knus fra N

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Ka+Ma=Be

NNGG skriver:

For 5 dage siden opdagede jeg at jeg har en spire i maven. Jeg er helt vildt lykkelig og synes det hele er nyt og spændende. I morgen skal jeg til det første lægebesøg. Glæder mig.

Kunne godt tænke mig at vide om der er mange på baby.dk, der også lige har opdaget at de har en spire i maven (altså i feb/marts) synes det kunne være spændende at få kendskab til nogle, der er i samme "båd" som én

Knus fra N

Stort tillykke med graviditeten! 

Jeg er ikke selv gravid, men ville da lige fortælle dig, at der er diverse terminsgrupper her inde Der kan du snakke med dem, som har termin i samme periode som dig.

Jeg har selv været rigtig glad for min september 2011 terminsgruppe

Anmeld

26. marts 2012

NNGG

Tak :-) 

Og tak for svar har jeg godt set, men synes bare ikke der var nogen.. Mensmåle har jeg kigget forkert, så tjekker det lige

Anmeld

26. marts 2012

AnonymMor

Jeg opdagede at jeg var gravid d 20 feb og er nu ca 9+2  

Tillykke med din graviditet  

Anmeld

26. marts 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

Jeg opdagede at jeg var gravid d 20 feb og er nu ca 9+2  

Tillykke med din graviditet  

Tusind tak. Det så vildt og stadig nyt er 6+2 i dag. 

Tillykke med din graviditet. Nu er der ikke så lang tid, at du er kommet igennem de første 3 skrøbelige mdr. Må være dejligt

Er det dit første barn?

Anmeld

26. marts 2012

Ka+Ma=Be

NNGG skriver:

Tak :-) 

Og tak for svar har jeg godt set, men synes bare ikke der var nogen.. Mensmåle har jeg kigget forkert, så tjekker det lige

Nu er i ikke så langt henne endnu! Så det skal nok komme, når folk har lyst til at offentliggøre deres graviditet. Nogle grupper er selvfølgelig også mere aktive end andre.

Anmeld

26. marts 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

Tusind tak. Det så vildt og stadig nyt er 6+2 i dag. 

Tillykke med din graviditet. Nu er der ikke så lang tid, at du er kommet igennem de første 3 skrøbelige mdr. Må være dejligt

Er det dit første barn?

Mange tak ja det er så dejligt at jeg snart er ovre de første par mdr som har værret nervepirrende Hehe men mangler jo stadig lidt vej endnu  

Ja de er vores første og længe ventet barn vi havde prøvet i 1,5 år inden testen viste de 2 fantastiske røde streger  

Held og lykke med din graviditet håber alt kommer til at gå rigtig godt for jer er det også dit første barn ? 

Anmeld

27. marts 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

Mange tak ja det er så dejligt at jeg snart er ovre de første par mdr som har værret nervepirrende Hehe men mangler jo stadig lidt vej endnu  

Ja de er vores første og længe ventet barn vi havde prøvet i 1,5 år inden testen viste de 2 fantastiske røde streger  

Held og lykke med din graviditet håber alt kommer til at gå rigtig godt for jer er det også dit første barn ? 

Skønt at det endelig er lykkedes for jer

Det er også mit første barn. Blev gravid efter 4 mdr cirka. Skal til første lægebesøg i dag. Bliver spænde - Har ingen symptomer ud over større barm, så det bliver godt at få det bekrædtet ved lægen.

Hvordan er det gået med dig, har du mange symptomer?

Anmeld

27. marts 2012

NNGG

Sorry .. De mange stavefejl. Skriver på mobil. Det er en kunst i sig selv

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

NNGG skriver:

Knus fra N

tillykke med testen Er selv gravid og fandt ud af jeg var blevet gravid d 13 feb .. og er 10+2 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.