Hvem er blevet gravid i feb/marts?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

NNGG

Camillos skriver:

tillykke med testen Er selv gravid og fandt ud af jeg var blevet gravid d 13 feb .. og er 10+2 idag

Hej Tillykke til dig også

Er du begyndt at få mave nu så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Camillos

NNGG skriver:

Hej Tillykke til dig også

Er du begyndt at få mave nu så?

Tak skal du ha Nej  jeg er er en buttet pige, og har ikke spist sådan helt efter bogen med grøntsager, så den mave jeg har fået tror jeg ikke er baby mave  hehe! 

Ej jeg kan godt fornemme en bule nederst på maven/ over skambenet, men jeg føler mig bare tyk og mine bukser er begyndt at stramme lidt..  

Anmeld

27. marts 2012

NNGG

Camillos skriver:

Tak skal du ha Nej  jeg er er en buttet pige, og har ikke spist sådan helt efter bogen med grøntsager, så den mave jeg har fået tror jeg ikke er baby mave  hehe! 

Ej jeg kan godt fornemme en bule nederst på maven/ over skambenet, men jeg føler mig bare tyk og mine bukser er begyndt at stramme lidt..  

Tror at det lige pludseligt går stærkt og vupti, så har man mave.
Det bliver spændende for os :-)

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

NNGG skriver:

Tror at det lige pludseligt går stærkt og vupti, så har man mave.
Det bliver spændende for os :-)

Det bliver rigtig spændende ... Ville sådan ønske jeg havde taget mavebilleder fra dag 1 .. så ville jeg nok kunne se en lille foreskel

Anmeld

27. marts 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

Skønt at det endelig er lykkedes for jer

Det er også mit første barn. Blev gravid efter 4 mdr cirka. Skal til første lægebesøg i dag. Bliver spænde - Har ingen symptomer ud over større barm, så det bliver godt at få det bekrædtet ved lægen.

Hvordan er det gået med dig, har du mange symptomer?

Ja det er bare helt fantastisk

Ej hvor sjovt jeg skal også til mit første lægebesøg i dag og have lavet vandre jounal osv

Tja jeg startede med at have ømme bryster inden jeg fandt ud af jeg var gravid ellers har jeg haft lidt kvalme, øget træthed, ligamentsmerter næsten hver dag, mørkere brystvorter med tydlige blodåre  hehe og selvfølgelig ØGET tissetrang

derudover har jeg haft dårlig mave on/off og været en del oppustet.

Ja det er altid dejligt med bekræftelse af graviditeten jeg troede ikke rigtig på jeg faktisk var gravid inden jeg kom til en tryghedsscanning og kunne se at der lå en lille blob i min mave med et fint lille hjerteblink det var dejligt hehe

Anmeld

27. marts 2012

NNGG

Rinepigen skriver:

Ja det er bare helt fantastisk

Ej hvor sjovt jeg skal også til mit første lægebesøg i dag og have lavet vandre jounal osv

Tja jeg startede med at have ømme bryster inden jeg fandt ud af jeg var gravid ellers har jeg haft lidt kvalme, øget træthed, ligamentsmerter næsten hver dag, mørkere brystvorter med tydlige blodåre  hehe og selvfølgelig ØGET tissetrang

derudover har jeg haft dårlig mave on/off og været en del oppustet.

Ja det er altid dejligt med bekræftelse af graviditeten jeg troede ikke rigtig på jeg faktisk var gravid inden jeg kom til en tryghedsscanning og kunne se at der lå en lille blob i min mave med et fint lille hjerteblink det var dejligt hehe

hold da.. op, så havde du da også en del tegn Er kvalmen forsvundet igen?
Jeg har også overvejet at få en tryghedsscanning, da jeg synes der er så længe til NF, når jeg ikke rigtig har noget symptomer udover ømme bryster.. Nogen gange kan jeg næsten ikke forstå at jeg rent faktisk er gravid. Hvad koster en tryghedsscanning?

Anmeld

27. marts 2012

AnonymMor

NNGG skriver:

hold da.. op, så havde du da også en del tegn Er kvalmen forsvundet igen?
Jeg har også overvejet at få en tryghedsscanning, da jeg synes der er så længe til NF, når jeg ikke rigtig har noget symptomer udover ømme bryster.. Nogen gange kan jeg næsten ikke forstå at jeg rent faktisk er gravid. Hvad koster en tryghedsscanning?

Hehe ja det kan man godt sige  

Kvalmen kommer stadig en gang i mellem  

Jeg valgte også at få en tryghedsscanning fordi jeg syntes det var længe at vente til nf og se hjereblink og det var det hele værd for det var bare så fantastisk at se den lille  Hehe 

Vi gav 400 kr i Århus for det og ved det koster det samme i Kolding men man kan også få det i københavn til kun 200 kr , så det er jo alt efter hvor du bor Hehe 

Anmeld

31. marts 2012

Stinna1006

hej jeg er gravid 5+1 så kan følge med på marts

Anmeld

31. marts 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

hej jeg er gravid 5+1 så kan følge med på marts

velkommen til  

Anmeld

31. marts 2012

Stinna1006

Camillos skriver:

velkommen til  

Tak hvordan så jeres g-test ud i uge 5-6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.